کد خبر: ۷۲۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۲۹۴
شنیده می‌شود اولویت منصوریان برای جذب بازیکنان جدید خرید یک مهاجم است.
منصوریان به دنبال جذب مکمل رضایی/ یکی از این 3 بمب آبی پوش می شودبه گزارش خبرداغ،استقلالی‌ها روزهای گذشته 3 خرید داشتند. این خریدها نشان می‌دهد که باشگاه استقلال برای جذب بازیکنان نامدار همچنان در انتظار رسیدن بودجه کافی است و اگر طی روزهای آتی بودجه مکفی تامین شود آنگاه آنها برای ورود جدی‌تر به بازارنقل و انتقالات آستین بالاخواهند زد.

 

طبق اخباری که از دل باشگاه استقلال به بیرون منتشر شده قرار است چک‌هایی که در اختیار بازیکنان قرار گرفته امروز به پول تبدیل شود. در حقیقت امروز آخرین فرصتی است که باشگاه استقلال باید حسن نیت خود را در قبال بازیکنان قدیمی به اثبات برساند.

 

بی‌شک اگر چک‌ها پول شود کار جذب بازیکنان جدید نیز به سرعت آغاز می‌شود.  در همین راستا شنیده می‌شود اولویت منصوریان برای جذب بازیکنان جدید خرید یک مهاجم است. مهاجمی که بتواند در کنار کاوه رضایی دورنمای خوبی برای استقلال در لیگ هفدهم تصویرکند. از استقلال می‌شنویم که یارگیران به شدت دنبال جذب یکی ازمیان بیت سعید، تبریزی و شهباززاده هستند.  مهاجمانی که از دیدگاه سرمربی استقلال ظاهرا می‌توانند زوج موفقی در کنار کاوه رضایی پدید آورند. با توجه به اینکه پرسپولیس منشا را به خدمت گرفته و به نوعی استقلالی‌ها خود را از رقیب سنتی عقب‌تر می‌بینند جذب یکی از میان 3 بازیکنی که نامشان برده شد می‌تواند استقلال را در مسیر امیدوارکننده‌تری قرار دهد. سرمربی استقلال اما تاکید دارد که ابتدا حسن بیت سعید به خدمت گرفته شود.  در واقع مهاجم سابق باشگاه استقلال خوزستان اولویت لیست مهاجمان محسوب می‌شود. بیت سعید پیشنهادی از باشگاه پارس جنوبی دارد و این باشگاه تازه راه یافته به لیگ برتر پول خوبی در اختیار این مهاجم قرار می‌دهد که اگر استقلالی‌ها بتوانند به اصطلاح سرکیسه را شل کنند می‌توانند به جذب او امیدوار باشند. حضور تبریزی هم در استقلال منوط به آن است که این مهاجم در لیست سرمربی فصل بعد ذوب‌آهن قرار نداشته باشد که ظاهرا مربیانی که با این تیم مذاکره کرده‌اند به حفظ این بازیکن تاکید داشته‌اند. دور از ذهن نیست که منصوریان با توجه به موانعی که سد راه پیوستن این دو بازیکن وجود دارد در نهایت به این نتیجه برسد که باید به سراغ همان گزینه سوم یعنی سجاد شهباززاده برود.

ایران ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: