کد خبر: ۷۲۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۹
احتمال پیوستن هافبک ایرانی به باشگاه السد سرو صدای زیادی در بین رسانه های قطر به راه انداخت تا جایی که برخی این خبر را تنها بازارگرمی دانستند.
واکنش سایت قطری به خبر حضور سروش در السدبه گزارش خبرداغ،همین که برخی رسانه های ایرانی از حضور قریب الوقوع سروش رفیعی در باشگاه السد خبر دادند و مدعی شدند این بازیکن مذاکرات جدی با سران این باشگاه در دوحه داشته واکنش ها از سوی رسانه های قطری به این موضوع استارت خورد تا جایی که سایت استاد الدوحه با پیش کشیدن موضوع پربودن سهمیه بازیکنان خارجی مدعی شد حضور سروش رفیعی در دوحه چندان شدنی نخواهد بود.

 

استاد الدوحه در همین ارتباط نوشت:« برخی رسانه های ایرانی از پیوستن سروش رفیعی به السد خبر می دهند که این موضوع به تایید هیچ کدام از مسئولان باشگاه نرسیده است. نکته ای که در این میان می توان به آن اشاره کرد این است که السد از مدت ها قبل هر چهار سهمیه خارجی خود را پر کرده و با حضور پورعلی گنجی از ایران، ژاوی از اسپانیا، حمرون و بونجاح از الجزایر دیگر سهمیه ای برای بازیکن خارجی جدید ندارد».

 

با این تفاسیر و ادعایی که استاد الدوحه منتشر کرده می توان این گونه برداشت کرد که سروش رفیعی شانس چندانی برای پیوستن به السد ندارد مگر این که یکی از این چهار بازیکن خارجی از فهرست السد خارج و جای خود را به این هافبک ایرانی بدهد که تنها امید سروش می تواند به حضور پورعلی گنجی در تیمی اروپایی برای فصل آتی باشد.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: