کد خبر: ۷۲۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۱۷۰
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی:
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز در مسیر تردد زائران زمانبر است.
تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز در مسیر تردد زائران زمانبر استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسین ذوالفقاری با اشاره به ضرورت آمادگی برای اعزام و ساماندهی حدود سه میلیون زائر در اربعین سال جاری گفت: تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز در مسیر تردد زائران زمانبر است و نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم.

او با اشاره به ضرورت آموزش زائران و فرهنگ‌سازی از سوی رسانه‌ها برای برنامه‌ریزی مناسب سفر، از اختصاص زمین برای استقرار ویژه اورژانس در مهران خبر داد و بر ضرورت ساخت کنار گذر غربی شهر مهران تاکید کرد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه گفت: تدبیر، دقت و برنامه‌ریزی مناسب و همکاری همه نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی موجب شد انتخابات سال جاری بدون هیچ حادثه‌ای برگزار شد و باید به همه عوامل پدیدآورنده این امنیت تبریک گفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: