کد خبر: ۷۲۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۳۱۱
همسر مرحوم پورحیدری به شکست سنگین استقلال مقابل العین واکنش تندی نشان داد.
اظهارات جنجالی همسر مرحوم پورحیدری در مورد باشگاه استقلالبه گزارش خبرداغ، فریده شجاعی درباره شکست استقلال مقابل العین اظهار داشت: واقعا شب بدی بود و تا صبح خواب به چشمانم نیامد. اصلا عدد 6، اعصاب مرا بهم می ریزد. بازیکنان خوب بازی نکردند و از همان اول هم معلوم بود تیم العین به دنبال حمله است. در هر صورت فوتبال است و حالا نمی توان کاری انجام داد اما ای کاش 6 گل نمی خوردند.

 

وی ادامه داد: با توجه به باخت استقلال خوشحال هستم که منصور در بین ما نیست چرا که او حاضر نبود استقلال یک گل بخورد چه برسد به 6 گل. امیدوارم در آن دنیا هم به یک شکلی متوجه این باخت و دریافت 6 گل نشود. منصور اگر بود طاقت این 6 گل را نداشت پس به همین خاطر خوشحالم که نیست تا این باخت را نظاره گر باشد.

 

همسر مرحوم پورحیدری درباره دریافت مطالبات مرحوم پورحیدری  از باشگاه استقلال گفت:همان طور که می دانیم خیلی از نفرات همچون مظلومی، برهانی و دیگر افراد مطالبات خود را دریافت نکرده اند اما منصور برای باشگاه هزینه کرده و من هم نمی خواهم مجانی پول بگیرم و تنها به دنبال گرفتن حق منصور هستم. اینکه قرارداد می بندند و در نهایت پرداخت نمی شود جالب نیست و باید برنامه ریزی مناسبی صورت بگیرد.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: