کد خبر: ۷۲۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۲۴۵
امید نورافکن به اردوی استقلال در امارات اضافه می‌شود و احتمال دارد با وجود خستگی مقابل العین بازی کند.
سورپرایز احتمالی منصوریان در بازی با العینبه گزارش خبرداغ ، بعد از حذف تیم ملی جوانان از مسابقات جام جهانی امید نورافکن به اردوی استقلال در العین اضافه می‌شود.

 

علیرضا منصوریان احتمال می دهد که امید ابراهیمی نتواند مقابل العین بازی کند و به همین دلیل اگر این بازیکن به بازی نرسد، تصمیم دارد در غیاب فرشید اسماعیلی از فرشید باقری و امید نورافکن در خط هافبک تیمش بهره ببرد به خصوص وقتی که شمرانی بازیکن عربستانی العین نیز در این مسابقه می‌تواند برای نماینده امارات بازی کند.

 

به این ترتیب نورافکن ممکن است معادله ترکیب استقلال در بازی فردا را بر هم بزند و احتمالا مجید حسینی در این دیدار روی نیمکت خواهد نشست و نورافکن و باقری دو هافبک وسط استقلال خواهند بود مگر اینکه ابراهیمی شرایط بازی پیدا کند.

 

استقلال که در بازی رفت در تهران با یک گل پیروز شد فردا برای قطعی کردن صعود خود به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف العین می رود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: