کد خبر: ۷۲۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
تعداد بازدید: ۳۴۶
سرگرد محمدرضا فیروزی برادر سجاد فیروزی از کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ايران به همراه استواردوم محمدرضا فرحي از نيروهاي هنگ مرزي اروميه در درگيري با گروهک تروريستي پژاك به شهادت رسيدند.
بانک قرض الحسنه مهر ایران شهادت مرزبانان هنگ مرزی ارومیه را تسلیت گفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، همزمان با نخستين روز از ماه مبارک رمضان درگيري نيروهاي هنگ مرزباني با اعضاي گروهک تروريستي پژاک، دو تن از نيروهاي مرزي كشورمان شهيد و ۷ تن ديگر مجروح شدند.
این دو مرزبان که از نیروهای هنگ مرزی اروميه و از گروهان مرزي ضيايي بودند در حالي در درگيري با گروهک تروريستي پژاک به شهادت رسيدند که اخبار به دست آمده نشان مي‌دهد اكيپ گروهان مرزي ضيايي در حال تردد در نوار مرزي به منظور تعويض نيروها بودند كه در مسير حركت خود با گروهك تروريستي پژاك درگير مي‌شوند.
به دنبال این درگیری سرگرد محمدرضا فیروزي فرمانده گروهان مرزي ضيايي و استوار دوم محمدرضا فرحي به شهادت مي‌رسند و ۷ تن ديگر از نيروهاي مرزباني اين گروهان به نام‌هاي استوار دوم رضا نعمتي، گروهبان يکم مصطفي بصير، گروهبان يکم امين ميرزايي، سرباز حسين قهرماني، سرباز هادي اصلاني، سرباز سعيد تقي‌لو و سرباز سيامک محمدي مجروح شده‌اند.
بانک قرض الحسنه مهر ایران شهادت سرگرد محمدرضا فیروزی و استواردوم محمدرضا فرحی را به خانواده مکرم و ارجمند آنان تبريک و تسليت عرض مي نمايد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: