کد خبر: ۷۲۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۳۰۰
فردا صورت می‌گیرد؛
تظاهرات مردمی در ۱۱ استان کشور فردا پس از اقامهٔ نماز جمعه،‌ جهت اعتراض به تعرض رژیم آل خلیفه به شیخ عیسی قاسم و بازداشت وی برگزار می‌شود.
تظاهرات سراسری پس از نمازجمعه در اعتراض به بازداشت شیخ عیسی قاسمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فردا پس از اقامهٔ نماز جمعه،‌ تظاهرات مردمی در اعتراض به تعرض رژیم آل خلیفه به شیخ عیسی قاسم و بازداشت وی برگزار می‌شود.

این تظاهرات در ۱۱ استان کشور ازجمله قم، مشهد، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، بوشهر، تهران، رشت، شهرکرد و اهواز با حضور اقشار مختلف مردم و امت حزب الله برگزار می‌شود.

در تهران نیز تظاهرات در محکومیت بازداشت این روحانی برجسته بحرینی از درب شرقی دانشگاه تهران واقع در خیابان طالقانی به سمت میدان فلسطین برگزار می‌شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: