کد خبر: ۷۲۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
تعداد بازدید: ۳۱۱
سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت که یک رام قطار مسیر ساری- گرگان در محور ریلی بهشهر در شرق مازندران چوپان 70 ساله روستایی را زخمی کرد.
برخورد قطار با چوپان در شرق مازندران+تصویرزکریا اشکپور افزود : تکنسین های اورژانس 115 بهشهر پس از انجام کمک های اولیه مصدوم را برای مداوا و پیگیری درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر منتقل کردند.

به گفته وی، این حادثه ساعت حدود 10 صبح سوم خرداد در عبور روستای ' شاهکله ' در شهرستان بهشهر رخ داد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی اورژانس 115 مازندران، وی دلیل وقوع این حادثه را ناشنوا بودن پیرمرد چوپان روستایی و بی توجهی به سوت قطار اعلام کرد.

در این گزارش هیچ اشاره ای به تلف شدن دام این چوپان روستایی در حادثه برخورد قطار نشده است.

پارسال 2 نفر در محور ریلی شمال کشور که از گرمسار در استان سمنان تا گرگان استان گلستان را شامل می شود، براثر برخورد با قطار کشته و 8 نفر نیز مصدوم شدند.

شرکت راه آهن شمال کشور برای کاهش مصدومان حوادث ناشی از برخورد قطار و مرگ احتمالی عابران در این حوادث ، اقدام به احداث پل زیرگذر در بیشتر مسیرهای ریلی منتهی به نقاط مسکونی پرجمعیت از جمله شهرهای قائمشهر، ساری و پل سفید کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: