کد خبر: ۷۲۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۱۷۸
در پکن؛
معاون آسیا، اقیانوسیه و مشترک‌المنافع وزیر خارجه کشورمان در اولین روز سفر خود به چین با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
معاون ظریف با وزیر امور خارجه چین دیدار کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ابراهیم رحیم‌پور صبح امروز به وقت محلی با وانگ یی، وزیر امور خارجه چین دیدار و رایزنی کرد. این دیدار در محل وزارت  امور خارجه چین انجام شد.

این دیپلمات کشورمان به دعوت همتای چینی خود و به منظور برگزاری دور جدید نشست کمیته مشورتی سیاسی معاونان وزرای امور خارجه ایران و چین به این  کشور شرق آسیا سفر کرده است.

رحیم‌پور در این سفر علاوه بر دیدار با جانگ مینگ، معاون منطقه‌ای وزیر امور خارجه این کشور با تعدادی از مقامات این کشور دیدار خواهد کرد.

بازدید از تعدادی از موسسات مطالعاتی و پژوهشی فعال در زمینه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل از دیگر برنامه‌های سفر این دیپلمات کشورمان به چین است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: