کد خبر: ۷۲۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۷
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از وجود شائبه توطئه‌ علیه پرسپولیس و فوتبال ایران صحبت کرده است.
اقدام مشکوک و جنجال برانگیز علیه پرسپولیس!به گزارش خبرداغ ، علی جمشیدی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با اشاره به این موضوع گفته است: مشکل حادث شده مربوط به رأی سال 2015 کنفدراسیون است که طی آن به دلیل پرتاب ترقه و استفاده از لیزر، باشگاه به صورت تعلیقی محکوم شده بود که متأسفانه در بازی الوحده به دلیل تخلفات برخی تماشاگران که قطعاً حساب آنها از هواداران فهیم و پرشور و شعور باشگاه جداست، رای تعلیقی به حالت اجرا در آمد و باشگاه از حق حضور تماشاگر محروم شد.

 

او همچنین ضمن تأکید بر اینکه پیگیری‌های قانونی و قضایی در برخورد با اشخاص متخلف انجام و افراد خاطی شناسایی شده‌اند توضیح داده است: با توجه به باقی ماندن زمان هفت روز تا بی‌اثر شدن رأی موصوف به دلیل مرور زمان و انجام تخلف در موعد زمانی مذکور، این اقدام را شائبه برانگیز و مشکوک می‌دانیم و چه بسا که نیت پلید و شومی در جهت ضربه زدن به منافع باشگاه پرسپولیس در کار باشد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: