کد خبر: ۷۲۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۲۵۱
سرمربی استقلال یکی از حساس ترین رقابت های دوران مربیگری خود را در غیاب 5 مهره ی اصلی خود برگزار می کند.
ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار حساس امروزبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،دیدار با العین و نتیجه ی آن پرونده ی منصوریان در اولین سال حضور در استقلال را خواهد بست و به همین دلیل شاید این دیدار برای منصوریان از اهمیت دو چندانی برخوردار باشد. استقلال در این دیدار امید ابراهیمی، علی قربانی و امید نورافکن را قطعا ندارد و جابر انصاری و وریا غفوری نیز شرایط 90 دقیقه حضور در میدان را ندارند تا استقلال در این بازی دست خالی تر از همیشه باشد.

 

مهدی رحمتی در این دیدار مانند همیشه کاپیتان و دروازه بان اول استقلال خواهد بود و خط دفاعی استقلال با حضور خسرو حیدری و هرایر مگویان در جناحین و پادوانی و رابسون در مرکز دفاع تشکیل می شود. فرشید باقری و فرشید اسماعیلی دو بازیکنی هستند که در این دیدار در پست هافبک دفاعی به میدان خواهند رفت و از ابتدا برای آبی ها در زمین حاضر می شوند تا احتمالا مجتبی حق دوست یک خط جلوتر از این دو وظیفه ی بازی سازی را بر عهده بگیرد.

 

کاوه رضایی مانند همه ی بازی های فصل در این دیدار مهاجم مرکزی استقلال خواهد بود و منصوریان از میان برزای، محسن کریمی و یعقوب کریمی باید دو بال راست و چپ خود را برای دیدار برابر العین انتخاب کند که شانس بهنام برزای و محسن کریمی بیشتر از یعقوب خواهد بود.

 

به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر العین به شرح زیر است:


مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پادوانی، رابسون، مگویان، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مجتبی حق دوست، محسن کریمی، بهنام برزای و کاوه رضایی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: