کد خبر: ۷۲۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۸۶
محمد هاشمی در پی برگزاری انتخابات باشکوه 29 اردیبهشت پیامی صادر کرد و در این پیام، متن پیام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای پیروزی ملت در انتخابات پیشین را نیز بازنشر کرد.
پیام متفاوت محمد هاشمی برای پیروزی روحانیبه گزارش خبرداغ ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت فهیم و شریف ایران

برآن بودم تا مانند همه ایرانیان و به سنت حسنه مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، پس از خلق حماسه‌ بی‌نظیر 29 اردیبهشت ماه، رسم ادب بجا آورم و از تک تک شما تشکر نمایم. مخصوصاً در این بهار دل انگیز واقعی که ایشان در میان ما نیستند تا همراه با شما برای نهادینه شدن فرهنگ اسلامی و علوی، خدای بزرگ را شکر نمایم، ولی مطمئنم که روح بلند و بزرگ این عزیز سفر کرده که پایه‌گذار خط مشی اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط است، امروز ناظر و شاهد پیروزی غرورانگیز و حماسه آفرین شماست و در شادی و سرور مردم ایران سهیم است.

به یاد پیام سراسر معنا و امید رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره حماسه 24 خرداد 92 افتادم و دیدم هر چه بگویم، به قدر و منزلت آن نیست، ضمن اینکه مطمئنم روح آن ابرمرد دین و سیاست نیز این روزها با شما و شریک جشن ملی شما در این پیروزی بزرگ است.

بازنشر پیام دلنشین ایشان را حرف دل خویش می‌دانم و تقدیم می‌نمایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیروس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
تاریخ ایران زمین نام ایت الله هاشمی راهمواره به نیکی
یاد خواهد کردروحش شادوراهش پررهروباد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: