کد خبر: ۷۲۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۳۲۵
جمعی از فضلا و طلاب حوزه علمیه قم؛
جمعی از فضلا و طلاب حوزه علمیه قم پیروزی حسن روحانی در انتخابات را به او تبریک گفتند.
بدون شک نتیجه ایستادگی و صبر در برابر تخریب ها پیروزی و رستگاری استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، جمعی از فضلا و طلاب حوزه علمیه قم با صدور پیامی پیروزی حجت‌الاسلام روحانی در انتخابات را به او تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون‏» - احقاف 13

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی «دامت برکاته»

رئیس جمهور منتخب ملت ایران

اعتماد حداکثری مردم بیدار و آگاه را تبریک عرض کرده و این انتخاب شایسته را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و ملت شریف ایران صمیمانه تهنیت می‌گوییم. بدون شک نتیجه ایستادگی و صبر در برابر تخریب‌ها و ناملایمات و استقامت در راه حق و عدالت، پیروزی و رستگاری است.

اینک که با اراده و لطف خدای متعال و با حضور پرشور و پشتیبانی آگاهانه ملت بزرگ ایران تداوم مسیر خدمت برای جناب عالی هموار گشته، ضمن ابزار شادمانی و خرسندی امیدواریم در سایه عنایات ولی‌الله الاعظم ارواحنا فداه تمام همت خویش را برای تحقق آرمان های بلند امام خمینی (ره) و اهداف نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته و در خدمت گزاری به این ملت قدرشناس و رفع کاستی ها و مشکلات آنان بیش از پیش کوشا باشید.

برادران حوزوی شما نیز هم چون گذشته، برای تحقق عقلانیت و اعتدال همراه و در کنار شما هستند و در راه دست یابی به آرمان‌های انسان ساز اسلام عزیز، ترویج معارف قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام)، از یاریتان دریغ نمی‌ورزند.

دوام سلامتی و توفیق جناب عالی و همکاران پرتلاشتان را از خداوند منان خواستاریم.

جمعی از فضلا و طلاب حوزه علمیه قم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: