کد خبر: ۷۲۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
تعداد بازدید: ۴۶۳
جمعی از استادان دانشگاه آذربایجان شرقی با انتشار بیانیه‌ای از روحانی حمایت کردند.
بیانیه چهارصد استاد دانشگاه آذربایجان شرقی در حمایت از روحانیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا متن این بیانیه به این شرح است:

به نام خدا

ملت شریف و بزرگوار ایران؛

شما بار دیگر با شرکت در یک انتخاب سرنوشت­ ساز، بلوغ سیاسی خود را به نمایش خواهید گذاشت و آینده­ی فرزندان­تان را رقم خواهید زد. آنچه بر همگان آشکار است، این است که مسئولیت­ پذیری شما ملت بزرگوار در مقاطع مختلف، راه­گشا و سرنوشت­ساز بوده است. اکنون نیز شایسته است که یک بار دیگر در انتخابات 29 اردیبهشت ماه، با آرای خود رشد و بالندگی و عظمت ایران را به جهانیان نشان دهید. مسلماً انتخاب دولت ضعیف و کارنابلد نه تنها در شان ملت فهیم و آگاه ایران نیست، بلکه آبرو و حیثیت آن را در چشم جهانیان خدشه­دار می­سازد. شایستۀ ملت بزرگ ایران نیست تا فریب کسانی را بخورند که با شعارهای رنگین و تحقق ناپذیر هم­چون: آوردن نفت بر سرسفره، ایجاد اشتغال چندمیلیونی، چندبرابر کردن یارانه­ها و غیره وارد صحنه­ی انتخابات می­شوند، اما خروجی­شان جز اختلاس، لجام­گسیختگی اقتصادی و ویرانی بخش­های مختلف صنعتی و کشاورزی و انزوای بین­المللی فرجامی ندارد.

ما استادان دانشگاه­های آذربایجان شرقی هم­چون شما ملت شریف ایران، واقف و آگاهیم که برخلاف شعارهای فریبکارانه و غیر عملی آن­هایی که یک­شبه می­خواهند تمام مشکلات کشور را حل و فصل کنند، تحول و تکامل، سیری آهسته و در عین­حال پیوسته دارد. در این چند سال بر ما عیان شده است که روحیات جهادی و انقلابی اگر از آبشخور درایت و عقلانیت سیراب شود، موجبات تحول، رشد و پیشرفت در همه­ی زمینه­ها را فراهم خواهد کرد؛ اما اگر توأم با عقلانیت، ایجاد وفاق و هم­دلی داخلی و تعامل بین المللی نباشد، نتیجه­ای جز خسران و عقب­ماندگی نخواهد داشت.

دولت دکتر حسن روحانی در این چهار سال، علی رغم تمامی مشکلات به ارث برده، توانسته است به دور از شعارهای هیجانی و جوزدگی و نیز هیاهو و عوام­فریبی، خدمات شایانی انجام دهد که شایستۀ تقدیر و تداوم است.

مشی خردمندانه در مذاکرات هسته­ای و پیروزی در کارزار  برجام، به­دست آوردن دوبارۀ سهم ایران از بازار نفت جهانی، گرفتن سهم ایران از میادین مشترک نفتی، خارج کردن اقتصاد ایران از تورم 45 درصدی و نرخ رشد اقتصادی منهای 7 درصدی، آواربرداری از اقتصاد فروپاشیدۀ ایران، فراهم آوردن زمینۀ رشد و توسعۀ ملی از طریق ایجاد ثبات اقتصادی و جلوگیری از هدررفتن سرمایه­های مالی کشور، تحول در نظام سلامت و بهداشت، تجهیز ناوگان هوایی، پرهیز از دروغ­، صداقت در ارائۀ آمار و گزارش­ها، پرهیز از برخوردهای یاس­آور با هنرمندان و اهل فرهنگ و احترام و تکریم آن­ها از جمله خدمات بزرگ دولت روحانی است.

ما استادان دانشگاه­های آذربایجان­شرقی، با عنایت به موارد فوق و اهمیت انتخابات و نیز تأثیر تک­تک رای­هایی که برای پیشرفت کشور و آیندۀ بهتر فرزندان­مان به صندوق خواهیم ریخت، در روز 29 اردیبهشت ۱۳۹۶ در کنار شما ملت هوشمند وآگاه، با رای قاطع به دکتر روحانی، سرود شادی، سرفرازی و سعادت ایران و ایرانی را سر خواهیم داد.

جمعی از استادان دانشگاه های استان آذربایجان شرقی


 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: