کد خبر: ۷۲۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۳۳۵
چاووشی :
معاون سیاسی استانداری تهران تاکید کرد: ستاد امنیت انتخابات استان همه تحرکات را زیر نظر دارد و با هرگونه ناامنی و تشنج بلافاصله برخورد خواهد کرد.
هیچ موردی از درگیری در ستادها گزارش نشده است/ستاد امنیت انتخابات همه تحرکات را زیر نظر داردبه گزارش خبرداغ ، سید شهاب‌الدین چاووشی در گفت‌وگو با  ایلنا، در مورد برخی اخبار مبنی بر درگیری در ستاد یکی از نامزدها عنوان کرد: مشکل خاصی از درگیری در ستادها گزارش نشده است.


او افزود: ما به همه ستادها توصیه کرده‌ایم حقوق شهروندان را در کنار قوانین تبلیغات رعایت نمایند و رشد فکری خود را نشان دهند.

معاون سیاسی استانداری تهران تاکید کرد: ستاد امنیت انتخابات استان همه تحرکات را زیر نظر دارد و با هرگونه ناامنی و تشنج بلافاصله برخورد خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه انتخابات مایه قوام کشور و حیات سیاسی ملت است و به هیچ بهانه‌ای نباید خدشه‌ای بر آن وارد شود، گفت: رسانه‌ها همه نیروها را به رقابت سالم و کسب فضیلت در سایه ادای این تکلیف مهم اجتماعی دعوت و تشویق کنند از مردم عزیز می‌خواهیم از اولین ساعات روز اخذ رای در شعب اخذ رای حاضر شوند تا مواجه با شلوغی صندوق‌ها و معطلی نگردند.

چاوشی تاکید کرد: همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز در بیش از ۶۴۰۰ شعبه در سطح استان تهران برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: