کد خبر: ۷۱۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۵
امید نورافكن شب گذشته همراه تیم ملی جوانان راهی كره‌جنوبی شد.
تغییرات احتمالی منصوریان در ترکیب استقلال برای بازی آسیاییبه گزارش خبرداغ ، پزشكان باشگاه استقلال هم اعلام كرده‌اند امید ابراهیمی به احتمال فراوان به بازی اول خردادماه مقابل العین نمی‌رسد. با غیبت 2 هافبك اصلی استقلال در میانه میدان حضور فرشید باقری در تركیب اصلی قطعی به نظر می‌رسد اما نفر دوم چه كسی خواهد بود؟

 

در بازی برگشت استقلال و تراكتورسازی در تبریز، منصوریان از مجید حسینی در نقش هافبك دفاعی استفاده كرد كه عملكرد این بازیكن قابل قبول بود و در حال حاضر مهم‌ترین گزینه برای حضور در كنار فرشید باقری نیز مجید حسینی است. دیگر گزینه كادر فنی استقلال برای ایفای نقش در این منطقه، هرایر مكویان است كه قدرت دوندگی و جنگندگی دارد. با تمام این اوصاف، منصوریان امیدوار است تیم پزشكی استقلال با فشرده كردن برنامه‌های درمانی ابراهیمی، این هافبك باتجربه را به بازی با العین برسانند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: