کد خبر: ۷۱۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۸۹
وزیر راه و شهرسازی با ارسال دو لوح قدردانی از مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به دلیل مشارکت فعالانه در جلسات ستاد ملی در گستره ارتقای حقوق شهروندی و بازیابی هویت شهری در سال‌های 1394 و 1395، تشکر و قدردانی کرد.
قدردانی 2 وزیر از مدیرعامل بانک کشاورزیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، در لوحی که به امضای عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی رسیده آمده: آنان که در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هر شکل و شیوه‌ای همت می‌گمارند و در اعتلای گوهر ارزشمند این نهضت الهی پای در عرصه کار و تلاش و خدمت به جامعه‌ ایران اسلامی می‌گذارند، سزاوار قدرشناسی‌اند.

همچنین علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان برگزاری همایش سراسری مدیران بانک کشاورزی  با اهدای لوح از  شهیدزاده به دلیل حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط، تمرکز بر مقوله اشتغال‌آفرینی، بسترسازی برای تولید هدفمند به طور خاص در حوزه کشاورزی و توجه ویژه به رسالت‌­های اجتماعی تشکر  کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: