کد خبر: ۷۱۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۵
مصطفی معین به روزنامه شرق گفت:اگر ما پایداری‌ها و افراطیون را جزء اصولگرایی بدانیم که من شخصا این مطلب را تأیید نمی‌کنم، طبیعی است که رأی آنها به سمت افرادی مثل قالیباف خواهد بود.
مصطفی معین: اصولگرایان تندرو به قالیباف رای می دهند،سنتی ها به رئیسیبه گزارش خبرداغ،مصطفی معین به روزنامه شرق گفت:اگر ما پایداری‌ها و افراطیون را جزء اصولگرایی بدانیم که من شخصا این مطلب را تأیید نمی‌کنم، طبیعی است که رأی آنها به سمت افرادی مثل قالیباف خواهد بود.

 اصولگرایانی که افراطی نیستند و سنتی‌تر فکر می‌کنند به رئیسی توجه نشان خواهند داد. اصولگرایانی که از روحیه اعتدالی و نیز دانش روز سیاسی و تجربه برخوردار هستند، به سمت روحانی میل خواهند کرد. بخشی از این جریان زمانه‌شناس به سمت روحانی و حتی اصلاحات جذب خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: