کد خبر: ۷۱۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۶
سخنگوی جبهه یاران گفت: در اکثر انتخابات‌ها همواره لیست‌های جانبی دیگر هم با یک سری مشترکات وجود دارد و معمولا با چند لیست مواجهیم.
جبهه یاران انقلاب لیستی برای انتخابات شورای شهر ارائه نمی‌دهدبه گزارش خبرداغ ،امیررضا واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره وضعیت اصولگرایان برای ارائه لیست  واحد در شورای شهر گفت: اسامی لیست ۲۱ نفره خدمت منتشر شده است و البته در انتخابات معمولا چند لیست از سوی گروه‌های مختلف ارائه می‌شود و یا اینکه لیست مشترک ارائه می‌دهند البته این اجتناب‌ناپذیر است و نمی‌توانیم مطلق نگاه کنیم که اصولگرایان یا اصلاح‌طلبان دو لیست ارائه دهند و رقابت کنند.

سخنگوی جبهه یاران ادامه داد: در اکثر انتخابات‌ها همواره لیست‌های جانبی دیگر هم با یک سری مشترکات وجود دارد و معمولا با چند لیست مواجهیم لذا برخی از افرادی که خود را شایسته می‌دانند اما در لیست قرار نمی‌گیرند لیستی را با مشترکات لیست اصلی ارائه می‌دهند .

واعظ آشتیانی گفت: جبهه یاران انقلاب لیستی برای انتخابات شورای شهر ارائه نمی‌دهد و از لیست خدمت به عنوان لیست اصلی حمایت می‌کند .

 سخنگوی جبهه یاران درباره وضعیت اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: اصولگرایان به کاندیدای واحد خواهند رسید و موفقیت آنها در  این است که بتوانند به کاندیدای واحد برسند که قرائن و شواهد اینگونه گواهی می‌دهد و  در آخرین روزهای منتهی به رای‌گیری براساس  نظرسنجی‌ها فردی که بیشترین آراء را به خود اختصاص دهد دیگر کاندیداها  به نفع او کنار می‌روند.

او درباره اینکه آیا میرسلیم به نفع دو کاندیدای اصولگرا کناره‌گیری می‌کند، گفت: دبیرکل موتلفه اشاره کرد  میرسلیم تا آخرین دور گفتمان‌ها حضور دارد که البته نظرسنجی‌ها می‌تواند ملاکی واقع شود که هر کدام از این سه نفر  به نفع  یک نفر کناره‌گیری کنند.

 واعظ آشتیانی در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید در نهایت رییسی و قالیباف به نفع هم کناره‌گیری می‌کنند یا تا آخر حضور دارند، اظهار داشت: هنوز هیچ فضایی مشخص نیست و هرکدام بر اساس نظرسنجی‌های موجود  شرایطشان متفاوت می‌شود و نظرسنجی نهایی حائز اهمیت است که هنوز به آن مرحله نرسیدیم.

او تاکید کرد: باید منتظر ماند شرایط سیاسی و اجتماعی ایران در انتخابات که همواره در حال تغییر است  مشخص شود لذا تحولاتی را در ساعت‌های آخر می‌توانیم شاهد باشیم .

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اظهارات قالیباف مبنی بر اینکه‌ بیان کرده از دور رقابت انتخاباتی کناره‌گیری نمی‌کند آیا با توجه به میثاق‌نامه‌هایی که در جمنا امضا کردند این مساله در تضاد با اهداف جمنا نیست، گفت: گفتمان برخی کاندیداها می‌تواند تاکتیک باشد و البته می‌تواند واقعی هم باشد اما اگر بنا است اصولگراها موفق شوند باید به  فرد واحد برسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: