کد خبر: ۷۱۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۵۹۷
از آقای رییسی گله دارم که چرا وقتی یک هنرمندی در یک مهمانی پیک پیک عرق می‌خورد آبرویش را در رسانه‌ها و همه جا می‌برند اما درعوض یک نفر که به ۳۰ زن تجاوز کرده به دلیل آنکه لباس روحانی پوشیده و با رییس‌جمهور عکس گرفته محاکمه نمی‌شود.
سخنان توهین آمیز کارگردان «قلاده های طلا» در همایش رئیسی: روحانی دستش خالی است و آویزان شجریانِ سرطانی شده استابوالقاسم طالبی در همایش نخبگان حامی سیدابراهیم رییسی گفت: ما امروز باید دعا کنیم حال محمدرضا شجریان خوب شود زیرا دولت یازدهم دستش خالی است و آویزان یک هنرمند سرطانی شده است.

به گزارش  خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ طالبی که با فیلم «قلاده های طلا» شناخته می شود، در همایش نخبگان حامی سیدابراهیم رییسی گفت: ما امروز باید دعا کنیم حال محمدرضا شجریان خوب شود زیرا دولت یازدهم دستش خالی است و آویزان یک هنرمند سرطانی شده است.

وی ادامه داد: امروز دولت روحانی آویزان محمدرضا شجریان یک بیمار سرطانی است که زمانی خودش گفته بود حق ندارید دعای ربنای مرا پخش کنید.

طالبی ادامه داد: من از آقای رییسی گله دارم که چرا وقتی یک هنرمندی در یک مهمانی پیک پیک عرق می‌خورد آبرویش را در رسانه‌ها و همه جا می‌برند اما درعوض یک نفر که به ۳۰ زن تجاوز کرده به دلیل آنکه لباس روحانی پوشیده و با رییس‌جمهور عکس گرفته محاکمه نمی‌شود.

کارگردان فیلم قلاده‌های طلا با انتقاد از مناظرات تلویزیونی گفت: مناظره‌های تلویزیونی اخته است و تلویزیون تحت تاثیر حرف‌های حسام‌الدین آشنا قرار گرفته و در مناظره‌ها اجازه نداد به کسی که می‌تواند مسلط حرف بزند؛ حرف بزند اما به کسی اجازه سخنرانی می‌دهد که بتواند خوب فحش بدهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
0
اقای طالبی ایا به شما هم میتوان گفت یک هنر مند ؟ایا اگر شما هم سرتان داشتیدویکی از امثال خودت با کنایه به شما چنین نسبتی میداد ناراحت نمیشدی؟ شما با رانتهایی که از احمدی نژادیها دریافت کردیدسری در سرها در اوردید . شما با این افکار مسمومتان به هیچ جا نخواهید رسید .اما شجریان چه با سرتان چه بی سرتان یکی از مفاخر اواز این کشور است . اقای رئیسی مرد محترمی است ولی چه حیف که امثال شما اطرافش هستید بهمین دلیل او انتخاب نخواهد شد و سر انجام روسیاهی به زغال میماند.
پاسخ ها
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
آقای طالبی
شاید همه بلد نباشند همچون شما با آویزان شدن به اشخاص و عمله دست ایشان شدن نان بخورند اما این موضوع رو مطمئن باشید
شما به هیچ عنوان بعنوان یک هنرمند مردمی محسوب نخواهید شد و جناب استاد شجریان چه با سرطان چه بی سرطان همیشه تاج سرتان خواهند بود
فیض اله
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
سلام برادر ، آقای شجریان خودش زحمت کشیده ، هنررابه تاراج نداده ، شما مریض بشوید بهتراست این حرفهارابگویند ؟ تازه میدانی شجریان کیست ؟ متاسفم ! صندلی امام زمان را کنارخود بگذار !
یاعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
به حق فاطمه زهرا این بیماری نصیب خودت هم میشه. جولان نده بیمار کثیف احمدی نژادی.
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
واقعا متاسفم برای آقای طالبی حیف . فتنه اینجاست نه جای دیگه
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
1
حیف نام شجریان که از زبان کثیف تو بیرون بیاد....بی هنرر...جیره خوار دولت.
صمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
ااااه اینم شد سایت بجای بیطرفی بیشرفی پیشه کرده اندهرچی مردموحساب کردین خودتونین
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
آقای طالبی بی هنر. عقده های درونی شما را نیاز نیست از اشخاص باشخصیت مایع بزارید. میتونید شخصی مثل خودتان پیدا کنید که به هردو شما بر نخورد. چطور جرات کردید که از اعتبار موسیقی سنتی ایران حرفی بزنید آیا در اون لحظه هم پاک بودین! بیمار بودن نشانه ضعف نیست. بلکه مریض بودن امثال شماها بد است... از سلامتی خودتان اینقدر مطمئن هستید که با بزرگان همانند شخصیت خودتان رفتارمیکنید. شما در جایگاهی نیستید که حتی نظری بدهید. به خیالتان هنرمندین! شاید رفتار درست من هم باعث زیاد شدن عقده های درونی شما شود. اما سخت است، باید یاد بگیرید. من از طرف دوستداران هنر موسیقی ایران عزیز از استاد شجریان عذر خواهی میکنم زیرا حتی این حرکتم در شخصیت شما نیست.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
1
طالبی هنر تو هم در حد تتلو هست، دهان کثیفت را بشوی و نام خسرو اواز ایران را بر زبان بیاور ، هنر مرده باشد که تو هنرمند باشی ......
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: