کد خبر: ۷۱۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۷۳۶
جهانگیری در ورزشگاه آزادی:
جهانگیری گفت: پیام مناظره‌ها این بود که گفتمان اصلاحات پیروز شده است
پیام مناظره‌ها این بود که گفتمان اصلاحات پیروز شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اسحاق جهانگیری با حضور در ورزشگاه ازادی تاکید کرد: به جمع شما جوانان آمده‌ایم که انرژی بگیریم و امیدوار شویم و تجدید حیات کنیم آینده این کشور متعلق به شماست.

او افزود: بزرگترین سرمایه ایران شما جوانان تحصیلکرده هستید جوان و جوانی تهدید نیست بلکه بزرگترین فرصت پیشرفت ایران است. باید جوانان را باور  و به آنها اعتماد کنیم. فرزندان عزیز ایران ما در این ۴ سال تلاش زیادی کردیم تا بخشی از ویرانی‌ها را برطرف کنیم.

جهانگیری یادآور شد: هم در بعد خارجی و هم در سیاست داخلی مسیر اصلی کشور دنبال شده است ماشین اقتصاد کشور از دره خارج شده و در مسیر توسعه قرار گرفته است ما برای پیشرفت ایران برنامه داریم و وعده نمی‌دهیم.

او تاکید کرد: پیام مناظره‌ها این بود که گفتمان اصلاحات پیروز شده است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: ایرانی درست می‌کنیم که همه به زندگی در ایران افتخار کنند در مناظره همه از آزادی و حرمت انسان و کرامت می‌گفتند انگار نه انگار این‌ها بودند که مطبوعات را فله‌ای می‌بستند و تفکیک جنسیتی را دنبال می‌کردند.

او در پاسخ به درخواست رفع حصر حاضران عنوان کرد: اصلاحات می‌خواست در کشور یکپارچگی و وحدت باشد. با شرایطی که فراهم شده و با استمرار دولت تدبیر  و امید از این موانعی که مورد نظر شماست عبور خواهیم کرد. بدون تردیدمشکلات دشوار ایران در چهار سال آینده با گفتمان و تفاهم و انسجام ملی برطرف خواهد شد . مطمئن باشید رهبر اصلاحات سید محمد خاتمی هم همواره در صحنه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: