کد خبر: ۷۱۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۵۲۷
برانکو برای جذب بازیکن باید لیست تیمش را خلوت کند.
بازیکن استقلال آلترناتیو کامیابی‌نیا!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پرسپولیس برای فصل آینده با گادوین منشا و شجاع‌ خلیل‌زاده قرارداد امضا کرده است تا این نفرات جانشین بازیکنان اوکراینی جدا شده از این تیم شوند و چنانچه برانکو قصد جذب بازیکنان جدیدی را داشته باشد باید لیست تیمش را خلوت کند.. در حقیقت با جدایی پریمیوف، یانسکو رامین رضاییان از پرسپولیس لیست بزرگسالان این تیم 3 جای خالی پیدا کرد و با نفرات جذب شده حالا فقط یک جای خالی در لیست این تیم می‌ماند.

 

محمد امین آرام‌طبع دیگر گزینه‌ای است که برانکو تمایلی برای حفظ او در تیمش ندارد اما در صورت جدایی او از پرسپولیس هم لیست بزرگسالان این تیم خالی نخواهد شد از این جهت که احسان علوان‌زاده در فصل آینده جز نفرات بزرگسالان پرسپولیس محسوب خواهد شد. مگر اینکه برانکو بخواهد این بازیکن را از تیمش کنار بگذارد تا جا برای جذب نفر دیگری باز شود.

 

باشگاه پرسپولیس در حال حاضر در تلاش است نفراتی چون سروش رفیعی و کمال کامیابی‌نیا را راضی به تمدید قرارداد کند و در آن صورت شاید یک جای خالی باقی مانده در لیست سرخپوشان به سعد ناطق که قابلیت بازی در دو پست مدافع میانی و هافبک دفاعی را دارد، تعلق بگیرد. البته برانکو بسیار علاقمند است برای پست دفاع چپ سعید آقایی را هم به لیست تیمش اضافه کند از این جهت که او بازیکن زیر 23 سال به حساب می‌آید. در صورت جدایی کامیابی‌نیا و رفیعی هم برانکو فرشید باقری و داریوش شجاییان را برای جانشینی آنها در نظر گرفته است.

 

در این بین باقری به عنوان یک آلترناتیو برای کامیابی‌نیا است تا او هر چه زودتر قراردادش را تمدید کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: