کد خبر: ۷۱۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
تعداد بازدید: ۴۳۴
طبق ارزیابی های بعمل آمده ، شعب برتر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان مرکزي در سال مالي منتهي به ۱۳۹۵ با در نظر گرفتن شاخص هاي مختلفي همچون جذب منابع، کاهش مطالبات و ميزان دستيابي به اهداف انتخاب و معرفي شدند.
معرفی شعب برتر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان مرکزیبه گزارش خبرداغ به نقل از  اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عظيم حسين آبادي مدير شعب استان مرکزي با اعلام اين خبر افزود: اين شعب با در نظر گرفتن شاخص هايي از قبيل درصد رشد منابع، قدر مطلق منابع، درصد کاهش مطالبات، ميزان نسبت مصارف به منابع و سود و زيان مورد ارزيابي قرار گرفته و در نهايت شعب خيابان امام خميني (ره) دليجان (کد۷۰۲۴)، آيت اله غفاري اراك (كد۷۰۱۵)، معلم اراك (كد ۷۰۲۳)، گلهاي محلات (كد ۷۰۱۴) و انقلاب خمين (كد ۷۰۲۰) به عنوان شعب برتر بانك در سال ۱۳۹۵ انتخاب گرديدند.
در همین ارتباط حسین آبادی افزود: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ایران استان مرکزي در سال ۱۳۹۵ با برنامه ريزي دقيق و استفاده از تمام ظرفيت هاي موجود و بهره گيري از رهنمودهاي مديران ارشد بانک، توانست سال موفقي را پشت سر گذاشته و علاوه بر قرار گرفتن در رديف استان هاي سود ده؛ با رشد ۷۵ درصدي در بخش منابع و همچنين کنترل مصارف، اقدامات موثري را در زمينه دستيابي به اهداف عاليه بانك به انجام رساند.
وی افزود: در زمینه پرداخت تسهیلات نیز اين استان از تمامي امکانات خود در جهت رفع نيازمنديهاي محرومان جامعه استفاده کرده و بخش اعظمي از اعتبارات تخصيص يافته در خصوص ارائه تسهيلات اشتغال زايي به مددجويان کميته امداد و بهزيستي را پرداخت نموده است.
حسین آبادی بیان کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و همچنين پيگيري مستمر طرح باشگاه خيرين بانک از ديگر اقدامات اين استان در زمينه رفع نيازمنديهاي اقشار مختلف استان بوده است.
مدیر شعب استان مرکزی افزود: از مجموع ۲۰ شعبه استان مرکزی، شعبه انقلاب خمین با ۱۷۶ رصد، امام خميني (ره) اراک با ۱۴۴ رصد، شهداء ساوه با ۱۲۹ رصد، آستانه با ۱۰۱ رصد، معلم اراک با ۹۹ رصد، آيت اله غفاري اراك با ۹۵ رصد، خيابان امام دليجان با ۸۶ رصد، شازند با ۷۷ رصد و گلهاي محلات با ۷۷ رصد رشد، بالاترين ميزان جذب منابع شعب استان را دارند كه اين موضوع نشان دهنده پويايي و حركت روبه رشد بانك در استان مركزي مي باشد.
وی در ادامه، برگزاری منظم جلسات کارگروه بازاریابی و پيگيري وصول مطالبات استان و نيز بازاريابي مستمر در زمينه جذب منابع مشتريان حقيقي و حقوقي را نيز از ديگر دلايل موفقيت بانک در سال ۱۳۹۵ عنوان کرد و گفت: در طول سال گذشته تلاش کرديم تا با ايجاد ارتباط پويا با مشتريان جديد و همچنين حفظ مشتريان قديمي، سبد محصولات بانك را معرفي نموده و بتوانيم سهم خود از بازار را بدست آوريم.
وی با اشاره به تفاهم نامه های منعقد شده در استان گفت: در سال ۱۳۹۵ توانستیم با بسیاري از ادارات، شرکت ها و ارگان هاي دولتي و خصوصي در سطح استان به توافق رسيده و تفاهم نامه هايي را در قالب طرح هاي اعتبار در حساب جاري و طرح قرض الحسنه حمايتي به امضاء برسانيم.
حسین آبادی همچنین گفت: شعب این استان در سال گذشته فاقد مطالبات غير جاري در سرفصل هاي معوق و مشکوک الوصول بود که اين موضوع نيز موفقيتي مطلوب براي بانک قلمداد مي گردد.
حسین آبادی در خاتمه با بیان این مطلب که تلاش خواهيم کرد تا اين حرکت مثبت و رو به رشد در سال ۱۳۹۶ نيز ادامه يابد، از زحمات مديران ارشد بانک، كليه كاركنان صف و ستاد استان كه موجبات موفقيت بانك قرض الحسنه مهر ايران در استان مركزي را سبب شده اند، تشكر و قدرداني نمود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: