کد خبر: ۷۱۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۶۶
هنوز وضعیت ماندن یا رفتن مجید جلالی در پیکان به طور قطعی مشخص نشده. با اینکه توافق‌های اولیه حاصل شده اما او همچنان تأکید دارد که براساس تجربیات فوتبالی‌اش، نباید تا پیش از قطعی شدن قرارداد، درباره ماندن در تیمی صحبت کرد.
جلالی: بازیکنان زیادی مثل منشا تحویل این فوتبال دادمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی: هنوز وضعیت ماندن یا رفتن مجید جلالی در پیکان به طور قطعی مشخص نشده. با اینکه توافق‌های اولیه حاصل شده اما او همچنان تأکید دارد که براساس تجربیات فوتبالی‌اش، نباید تا پیش از قطعی شدن قرارداد، درباره ماندن در تیمی صحبت کرد. او حالا جلساتی با باشگاه در پیش دارد تا شرط‌هایش را بررسی کند. بخصوص حالا که گادوین منشا هم از تیمش جدا شده و پیکان باید به دنبال جایگزینی برای او باشد. هرچند که نگاه جلالی به پیشنهادهایی که منشا دریافت کرده در نوع خود قابل تأمل است. جلالی به نوعی معتقد است که نوع به کارگیری این بازیکن بوده که حالا نام منشا را بر سر زبان‌ها انداخته. همان اتفاقی که پیش از این هم درباره خیلی از بازیکنان جلالی افتاده.

هنوز وضعیت ماندن تان در پیکان قطعی نشده؟

 در یکی دو روز آینده، وضعیتم با باشگاه پیکان مشخص می‌شود. از نظر قانونی و رسمی بودن قراردادم تمام است و تجربه‌های قدیم باعث می‌شود تا قراردادم را به طور رسمی تمدید نکرده‌ام، صحبتی درباره‌اش نکنم.

تمایل قلبی خودتان این است که بمانید یا بروید؟

 خودم دوست دارم بمانم. به طور کلی در تمام سال‌هایی که کار کرده‌ام زیاد تیم عوض نکرده‌ام و تمایل به ثبات دارم.

چند درصد احتمال می‌دهید قراردادتان را بدون مشکل تمدید کنید؟

 فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد. صحبت‌های خوبی هم با هم داشتیم اما به خاطر تجربیاتی که داشتم سعی می‌کنم با احتیاط صحبت کنم.

قطعاً در صورت ماندن نیاز به تقویت تیم دارید.

 برنامه‌های من برای فصل نقل و انتقالات مشخص است و قطعاً دل مان می‌خواهد از آنچه که هستیم بالاتر برویم و اگر بخواهیم بهتر باشیم باید اقدامات بهتری را هم انجام دهیم. با مسوولان باشگاه روی این موضوع در حال بحث و بررسی هستیم و می‌توانیم به نتایج خوبی برسیم.

به هرحال شما با جدایی منشا، یکی از بهترین بازیکنان تیم را هم از دست داده‌اید.

 به هرحال منشا بازیکن خوبی است اما شما به این موضوع توجه داشته باشید که منشا اول فصل که به پیکان آمد، منشای الان نبود.

یعنی معتقدید که نوع بازی گرفتن شما از این بازیکن باعث درخشش او شد؟

 بله. من از این نمونه بازیکنان همیشه داشتم. بازیکنانی که اول فصل جذب تیمم می‌شوند و در انتهای فصل به یکی از بازیکنان با کیفیت لیگ تبدیل می‌شوند.

و در انتهای فصل دست شما دوباره خالی می‌ماند.

 مسوولیت من این است که دوباره برای فصل آینده چنین بازیکنانی را تحویل فوتبال دهم.

این موضوع مختص خریدهای خارجی‌تان که نمی‌شود؟

 نه، هم درباره بازیکنان داخلی همینطور است و هم خارجی.

نمونه‌های اینچنینی را برای‌مان می‌گویید؟

 به‌عنوان مثال مهدی ترابی در سایپا، محمدرضا اخباری، علی قلی زاده، علی شجاعی، محمد سلطانی و خیل وسیعی از بازیکنان که در فصل‌های مختلف در تیم من بوده‌اند.

ناراحت نمی‌شوید که چنین بازیکنانی در تیم شما شکل می‌گیرند و در انتهای فصل باشگاه‌های دیگر آنها را جذب می‌کنند؟

 به هرحال این موضوع سخت است اما با این سبک کار خو گرفته‌ام.

شاید بهتر باشد در ابتدای فصل باشگاه به شما تعهدی برای حفظ این بازیکنان بدهد.

 بالاخره باشگاه‌ها مشکلات خودشان را دارند. زمانیکه در سایپا مربیگری می‌کردم قرارداد مهدی ترابی با ما فصل اول 15 میلیون تومان بود و مسلم است باشگاهی که این بازیکن را با قرارداد 15 میلیون تومانی جذب کرده، نمی‌تواند به یکباره مبلغ قرارداد را چند برابر کند.

منشا هم همین وضعیت را پیدا کرد.

 منشا را با قرارداد 100 هزاردلاری آوردیم، حالا پیشنهادهایی بالای یک میلیون دلار دارد. باشگاه نمی‌تواند در این سطوح بازیکن جذب کند. ما هم سعی می‌کنیم این موارد را درک کنیم. تنها دلخوشی‌ام این است که طیفی از مردم این تلاش‌ها را می‌بینند و متوجه می‌شوند.

پیکان در فصل اخیر با جذب فیصل شایسته هم حسابی خبرساز شد.

 فیصل جوان شایسته‌ای بود که 4 ماهی با ما کار کرد و من عملاً تغییر را در او حس می‌کردم. او جوان خوب و با استعدادی بود و آینده خوبی هم دارد.

پس چرا از او استفاده نمی‌کردید؟

 او در نیم فصل دوم به تیم ما اضافه شد و بازی‌ها در دور برگشت، حساس ترین روزهای پیکان بود. ما در یک بازی چهارم بودیم و با یک شکست ممکن بود تا رتبه هشتم سقوط کنیم. یا برعکس با یک پیروزی چند پله صعود می‌کردیم. به همین خاطر دست من در استفاده از این بازیکن خیلی بسته بود. هرچند که این جوان واقعاً خوب و مستعد بود.

همان زمان زمزمه‌هایی مطرح می‌شد که پیکان فیصل را جذب کرده تا به واسطه حضور او در این تیم تماشاگران افغان را به ورزشگاه بکشاند.

 شاید این ایده‌ای از طرف باشگاه بوده است. اتفاقاً ایده بدی هم نیست و در همه جای دنیا چنین اقداماتی انجام می‌شود. به طور مثال در تیم‌های بزرگ دنیا به یکباره یک بازیکن چینی می‌گیرند برای اینکه مخاطبان چینی را جذب کنند. چنین اقداماتی محکوم نیست و یک سیاست برای جذب هوادار و مخاطب به حساب می‌آید.

قرارداد او با پیکان تمام شده؟

 بله. او با ما قرارداد 4 ماهه داشت اما اگر امکانش فراهم شود که بتوانم او را باز هم در اختیار داشته باشم، خیلی خوب می‌شود.

موضوع دیگری که اخیراً خبرساز شده، صحبت‌های نعیم سعداوی درباره شما و پیکان است.

 من همان ابتدا هم گفتم که تمایلی ندارم جواب آقای سعداوی را بدهم و در این رابطه ترجیح می‌دهم باشگاه اقدامات لازم را انجام دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: