کد خبر: ۷۱۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
تعداد بازدید: ۲۰۳
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان اعلام کرد، دولت کشورش اجازه شرکت ترکیه‌ای های ساکن آلمان در همه پرسی بر سر احیاء مجازات اعدام در ترکیه را نخواهد داد.
مرکل: همه‌پرسی احیاء مجازات اعدام در ترکیه نباید در خاک آلمان برگزار شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان امروز سه شنبه در مصاحبه‌ای به تایید آنچه که سخنگویش چند روز پیش در این ارتباط بیان کرد پرداخته و گفت: آلمان به کنسولگری ها و سفارت ترکیه در این کشور اجازه نخواهد داد که تبدیل به حوزه رای‌گیری برای همه پرسی احیا مجازات اعدام در ترکیه در حالی که در همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا این مجازات ممنوع است شوند.

مرکل اظهار داشت: از نظر من این هم است که بگوییم ما نمی توانیم اجازه دهیم در خاک کشور آلمان موضوعی نظیر مجازات اعدام که ما شدیدا آن را رد می‌کنیم مورد بحث قرار بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: