کد خبر: ۷۱۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
تعداد بازدید: ۳۱۷
روز گذشته لابه لای اخبار مربوط به بازی پرسپولیس خبری در همین حوزه جلب توجه كرد. اینكه پرسپولیس (بخوانید برانكو) درصدد به خدمت‌‌گیری هافبك جوان استقلال است!
پرسپولیس همه هافبك دفاعی های استقلال را می‌خواهد؟!به گزارش خبرداغ ، امید نورافكن كه در حال حاضر بر سر تمدید قراردادش با استقلال در چالش سختی قرار دارد ظاهراً مورد توجه برانكو قرار گرفته است. البته این اولین بار نیست كه برانكو سراغ هافبك دفاعیهای استقلال رفته.

 

نزدیكان سرخپوشان تهرانی پیش از همه برای جذب روزبه چشمی اقدام كردند ولی با اعلام رسمی این بازیكن مبنی ادامه حضورش در استقلال قید او را زد. پس از آن موضوع جذب فرشید باقری در نیم‌فصل مطرح شد كه هنوز هم این احتمال به قوت خود باقی است. اسم نورافكن هم كه روز گذشته عنوان شد. به نظر میرسد پرسپولیسیها هرطور شده میخواهند یك جانشین برای كمال كامیابینیا انتخاب كنند و برای این كار فقط استقلالیها را نشانه رفته‌اند. شاید هم قرمزها با این كارها به خصوص در فضای رسانه‌ای میخواهند غیرمستقیم به كامیابینیا پیام بدهند كه اگر تمدید نكنی ما در پست تو بازیكن میگیریم حتی از استقلال!

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: