کد خبر: ۷۱۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۹
پست‌بانک‌ایران در راستای کمک به اجرای برنامه‌های توسعه‌ای دولت برای رونق تولید و اشتغال‌زائی با تأمین مالی و پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی موردنیاز فعالان پروژ‌هایICT وIT ، شرکت‌های دانش‌بنیان و کشاورزی و انرژی همکاری مناسبی در اجرای آنها دارد.
همکاری پست‌بانک‌ایران در تأمین مالی پروژ‌ه‌های کشاورزی، انرژی و فعالیت‌های دانش‌بنیانبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران:‌ دکتر فرحی مدیرعامل این بانک ضمن اعلام خبر فوق اظهارداشت: پست‌بانک‌ایران در راستای تأمین مالی سرمایه درگردش و ایجاد طرح‌های اشتغال‌زائی و توسعه کسب‌وکارهای خرد و کوچک بخش‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی درحوزه روستائی و ICT، تاکنون بیش از 2500 میلیارد ریال تسهیلات ریالی به بخش‌های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌زیست و صادرات محصولات کشاورزی و تخصیص 500 میلیارد ریال نیز به طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی از محل صندوق توسعه ملی پرداخت کرده است.
وی با اشاره به تغییر مأموریت پست‌بانک‌ایران به بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه IT و ICT کشور در راستای ورود به بازارهای جدید و جذب مشتریان کلان برای کمک به اجرای برنامه‌های دولت افزود:‌ این بانک با پرداخت بیش از 150میلیون دلار تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه ملی به طرح‌های حوزه انرژی نقش کلیدی در اجرای برنامه‌های دولت داشته و گام‌های مؤثری برداشته است.
وی درپایان تصریح کرد: مهمترین هدف پست‌بانک‌ایران به عنوان بزرگ‌ترین خرد بانکدار کشور و بانک تخصصی حوزهICT کشور کمک به اشتغال‌زائی و رونق تولید در حوزه‌های مختلف اقتصادی به ویژه در روستاها و فعالیت‌های فناورانه است که بیشترین ظرفیت‌ اشتغال‌زائی را دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: