کد خبر: ۷۱۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۶۴۸
سرمربی پرسپولیس با صرف نظر از خرید فرشید باقری حالا به دنبال جذب امید نورافکن می باشد.
گزینه ورودی از لیست برانکو خط خورد/ بمب جدید پرسپولیس از استقلال می آید اما باقری نیست!به گزاش خبرداغ ، برانکو خیلی دلش می خواست فرشید باقری را به پرسپولیس ببرد اما این هافبک تدافعی هنوز یک سال دیگربا استقلال تهران قرارداد دارد.

 

مرد کروات که خوب می داند کمال کامیابی نیا هنوز قراردادش را تمدید نکرده است به دنبال خرید یک هافبک دفاعی مطمئن است که سهمیه بزرگسالان را هم پرنکند.

 

ازآنجایی که قرارداد امید نورافکن پدیده استقلال درپایان فصل به اتمام می رسد و با توجه به اینکه این بازیکن جزو سهمیه زیر23 سال محسوب می شود پس می تواند بهترین گزینه باشد.

 

البته این بازیکن 20 ساله ازلیگ هلند هم پیشنهادی دارد اما هنوز تصمیم خاصی نگرفته و بعید هم نیست به جای استقلال یا پرسپولیس لژیونرشده و به اروپا برود.

 

نورافکن خیلی دوست داشت همراه تیم ملی جوانان درمسابقات جام جهانی جوانان درکره جنوبی حضورداشته باشد و با درخشش دراین رقابت ها به اروپا برود اما علیرضا منصوریان و باشگاه استقلال تهران چنین اجازه ای به او نداد!

 

 خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که نورافکن به شدت مورد توجه سرمربی پرسپولیس قرار گرفته و برانکو از مسئولان باشگاه خواسته اقدامات لازم برای مذاکره و جذب این بازیکن را انجام دهند.

 جام نیوز


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: