کد خبر: ۷۱۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۱۸۴
علیرضا منصوریان در تعطیلات روی نام چند بازیکن قلم قرمز خواهد کشید.
این 4+5 بازیکن فصل بعد در استقلال نیستندبه گزارش خبرداغ به نقل از نامه،علیرضا منصوریان از حالا در تکاپوی تمدید قرارداد بازیکنان مد نظر خود است ولی خود به خود وی باید تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند.

 

اینکه چه بازیکنانی ممکن است از استقلال جدا شوند سوالی است که ذهن طرفداران این تیم را مشغول کرده اما به نظر می‌رسد منصوریان از حالا تصمیم خود را برای تغیرات گرفته است.

 

محمد حسین کنعانی‌زادگان، پادووانی(در صورت کم نکردن مبلغ قرارداداش) یعقوب کریمی، هرائیر مگویان که البته یک سال دیگر قرارداد دارد، میعاد یزدانی که شاید به سپیدرود برگردد، فرشید باقری که پرسپولیس روی او نظر دارد، علیرضا سیار و البته مجتبی حقدوست که باید برای ماندن رضایتنامه از نفت تهران بگیرد نفراتی هستند که احتمالا در فصل آینده در استقلال حضور ندارند.

 

از سوی دیگر در صورتی که استقلالی‌ها مهاجم بگیرند شاید یکی از بین محسن کریمی و انصاری از استقلال جدا شوند که البته منصوریان تا امروز نظری روی خروج این دو نفر ندارد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: