کد خبر: ۷۱۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۱۶۹
محمدحسین مهرانی عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ایران ضمن بازدید از اداره کل روابط‌عمومی و تقدیر و تشکر از تلاش‌های کارکنان آن، از نحوه پاسخگوئی به مشتریان در راستای بهره‌برداری از نرم‌افزار جدید بانک قدردانی نمود.
تقدیر عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ایران از پاسخگوئی مناسب روابط عمومی به مشتریانبه‌گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: مهندس مهرانی ضمن تقدیر از صبوری و همیاری مشتریان بانک و قدردانی از حسن توجه کارکنان این اداره‌کل در پاسخگوئی و اطلاع‌رسانی به‌موقع به مشتریان گفت: خوشبختانه یکپارچه‌سازی سامانه‌ها و استقرار سامانه جدید بانک با همکاری تمامی مجموعه جهت توسعه خدمات، ارتقاء امنیت و سطح دسترسی مشتریان به خدمات متنوع بانکی عملیاتی شد.
وی افزود:‌ استقرار نرم‌افزار جدید و موفقیت در این مهم مرهون تلاش مضاعف تک‌تک کارکنان بانک در واحدهای ستادی و اجرائی است که با سعه‌صدر، هم در امر پاسخگوئی به مشتریان در سراسر کشور و هم حضور شبانه روزی برخی از واحدهای ستادی به انجام رسید.
مهرانی درپایان تأکید کرد: با انتقال جامع و کامل اطلاعات به نرم‌افزار جدید، شاهد خدمات گسترده‌ و متنوع پست‌بانک‌ایران درسطح شعب و باجه‌های روستائی خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: