کد خبر: ۷۱۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۲۹۶
همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز، اسد گرامی مشاور مدیرعامل و مسئول امور ایثارگران پست‌بانک‌ایران با کارکنان ایثارگر و جانباز بانک دیدار کرد.
دیدار مسئول امور ایثارگران پست‌بانک‌ایران با کارکنان ایثارگر و جانبازبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی با حضور در شعب ولیعصر،‌امام‌خمینی(ره) و شهرک‌غرب و همچنین امور بازرسی و حسابرسی و ادارات کل بازاریابی و تجهیز منابع و پشتیبانی و املاک ضمن تبریک ایاد شعبانیه و اهدای گل به همکاران جانباز از رشادت‌های آنان تجلیل و بر حمایت و تلاش حوزه امور ایثارگران جهت رفع مشکلات احتمالی آنان تاکید نمود.
مسئول امور ایثارگران بانک در هریک از این دیدارها ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای آنان، تکریم جانبازان را وظیفه همگان دانست و اظهار داشت: همواره باید قدردان زحمات و تلاش‌های جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده‌های معزز شهدا باشیم.
گفتنی است: در این دیدارها هریک از همکاران جانباز ضمن بیان خاطراتی به تبیین برخی از مسائل و مشکلات خود پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: