کد خبر: ۷۱۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۲
با حضور محمود شایان عضو هیأت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک ملی ایران، مراسم جشن میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و بزرگداشت روز جانباز در نمازخانه ادارات مرکزی این بانک برگزار شد.
برگزاری مراسم بزرگداشت روز جانباز در بانک ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی، در این مراسم مسئول امور ایثارگران بانک ملی ایران با تبریک این روز، از مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک به دلیل پیگیری‌های متعدد امور مربوط به ایثارگران و جانبازان بانک تشکر کرد.
 
 رضا خسروی با اشاره به بازدید‌های دوره‌ای از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بانک ملی ایران تاکید کرد : ایران اسلامی، امروز امنیت خود را مدیون جانفشانی‌های ایثارگران است.  
 
در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عبداله محمد دوست استاد دانشگاه امام صادق (ع) به تبیین نقش و شخصیت حضرت ابوالفضل (ع) در واقعه کربلا پرداخت.  
 
محمد دوست همچنین با اشاره به مسائل منطقه‌ای تاکید کرد: امروز معادلات در داخل و خارج تغییر کرده و ایران جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد.
 
در ادامه دو نفر از کارکنان جانباز این بانک به ذکر خاطراتی از جنگ پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: