کد خبر: ۷۱۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۶
جلسه هم اندیشی روسای شعب استان تهران و تبیين سياست هاي راهبردي سال ۹۶ با حضور مرتضي اکبري مديرعامل، سليمان توکلي عضو هيات مديره، نجدي مدير امور استان ها، حيدري رئيس اداره روابط عمومي و بازاريابي، سلطانيان مدير شعب استان تهران و جمعي از روساي شعب برتر اين استان در محل دفتر مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران برگزار شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضي اکبري در اين جلسه بيان داشت: انشاالله که اين جلسه مقدمه اي ارزشمند باشد براي حرکت خيلي سريعتر و مناسب تر مجموعه بانك و شاهد موفقيت روز افزون بانك در تمام زمينه ها باشيم.

   
وی با اشاره به اهمیت وفاق و همدلی کارکنان گفت: هر موفقیتي نيازمند همدلي است و اين امر مهم بايد در تمامي شعب به وضوح احساس شود و پرسنل صف و ستاد بايد به نحو شايسته اي با يکديگر تعامل سازنده داشته باشند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: عملکرد تعدادی از شعب استان در سطح کشور نمونه است و شعبي نيز داريم كه همكاران بايد به امور بازاريابي اهتمام ويژه اي داشته باشند و مشاركت در بازاريابي و جذب منابع، وظيفه كل همكاران بانك مي باشد.
 
 
 
مرتضی اکبری خاطرنشان ساخت: موفقیت در دستیابي به اهداف سال ۹۶ نيازمند عزمي جمعي مي باشد و انشااله که با همکاري، تعامل و استفاده از دست آورد و تجربه هاي شعب موفق استان تمامي شعبه هاي ديگر نيز به صورت يکپارچه رشد چشمگيري را داشته باشند.
در ادامه جلسه، مسائل و چالش های جذب منابع و بازاریابی در استان تهران از طریق برخي روسا مطرح شد و رهنمود هاي لازم توسط مديرعامل و عضو هيات مديره ارائه گرديد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: