کد خبر: ۷۱۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۳۳۵
الویری در نشست تهران و دردهایش:
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: روابط برخی از اعضای شورای شهر با شهرداری نمی‌گذارد نظارت درست و صحیحی بر شهرداری انجام شود.
شورای فعلی شهر تهران وظیفه نظارت بر شهرداری را درست انجام نداده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مرتضی الویری در همایش تهران و دردهایش که در دانشگاه شریف برگزار شد، عنوان کرد:  تصور می‌کنم شورای شهر تهران نتوانسته نظارت بر شهرداری را درست انجام بدهد. در روش مدیریت از بالا به پایین که در دنیا منسوخ شده و در کشورهایی مانند کره شمالی و عربستان صورت می‌گیرد همچنان این روش ادامه داد.

او ادامه داد: در کشور ما هم قوانین مربوط به شهرداری مناسب نیست و از این نظر شورای شهر باید نظارت بیش از حد بر شهرداری داشته باشد. انتخاب شهردار و نظارت در این راستا بر عهده شورا است.

الویری یادآور شد: البته برخی‌ از اعضای شورای شهر هیچ اطلاعات تخصصی برای نظارت بر شهردار ندارند و تنها به دلیل معروف بودن انتخاب می‌شوند لذا یکی از دلایلی که آنها نمی‌توانند نظارت کنند همین عدم تخصص است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: عامل دیگر رابطه برخی از اعضا شورای شهر با شهرداری است. در مجلس شورای اسلامی هم چنین رابطه‌های وجود دارد. یعنی روابط برخی از اعضای شورای شهر با شهرداری نمی‌گذارد نظارت درست و صحیح انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: