کد خبر: ۷۱۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۳۳۷
دکتر فرحی در گفتگوی خبری :
پست‌بانک‌ایران ارتباط خوبی با پست‌بانک‌های دنیا داردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی پست بانک ، دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران درحاشیه چهارمین همایش تجاری و بانکی ایران– اروپا و در گفتگو با شبکه خبری ایبنا، همایش مزبور را فرصتی مناسب برای فعالان نظام بانکی و تعامل بانک‌ها و مؤسسات معتبر جهانی دانست و بر تلاش برای رفع مشکلات و انطباق فعالیت‌ها با ضوابط بانکداری بین‌الملل تأکید کرد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پست‌بانک‌ها دارای یک الگوی جهانی هستند و این بانک‌ها در کشورهای پیشرفته جزء بانک‌های بزرگ و مترقی می‌باشند، پست‌بانک‌ایران نیز در راستای پاسخگوئی به نیازهای شهروندان درسطح خرده‌بانکداری و همچنین مأموریت جدید خود بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی ICT، تلاش می‌کند سطح تعاملات خود با بانک‌ها و پست‌بانک‌های جهان را بهبود بخشد.
فرحی تأکید کرد: در همین راستا به‌زودی امکان تبادل حوالجات خرد بین پست‌بانک‌ایران و کشورهای دیگر فراهم خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: