کد خبر: ۷۱۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۱
صدراعظم نوری:
نخستین زن شهردار در تهران با بیان اینکه لیست اصلاح‌طلبان هنوز قطعی نشده است، گفت: رانت و لابی در بسته‌شدن لیست اصلاح‌طلبان برای شورای شهر جایی ندارد و سازوکار ما مشخص است.
رانت و لابی در بسته شدن لیست اصلاح‌طلبان جایی ندارندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا همایش «صدای تهران» عصر امروز در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

در ابتدای برنامه بیانیه‌ای از سوی دانشجویان ترقی خواه قرائت و در آن از حضور نزدیکان فعالان سیاسی در لیست شورای شهر به خاطر رانت نزدیک بودن به برخی چهره‌ها، تاخیر در انتشار لیست و نبود برنامه برای اداره شهر تهران انتقاد کردند.

آنها خواستند که روند بستن لیست شفاف شود و آینده جریان اصلاحات را به خاطر رانت‌خواران به خطر نیاندازند.

زهرا صدراعظم نوری اولین سخنران این برنامه ضمن تبریک ولادت ائمه بزرگوار گفت در سال‌های گذشته تعدد نامزدها به اصلاح‌طلبان ضربه زد اما اصلاح‌طلبان به رهبری آیت‌الله هاشمی و حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی به وحدت رسیده که این امر در سال ۹۲ موجب موفقیت روحانی شد و همین تجربه موجب تکرار آن در سال ۹۴ شد و لیست اصلاح‌طلبان پیروزی صد درصدی در تهران کسب کرد و مجلسی منطقی و کارشناس روی کار آمد.

او با توضیح روند تشکیل و‌فعالیت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت از مهر ماه حدود هشت ماه فعالیت کردیم تا لیست خوبی بسته شود.

نخستین شهردار زن در تهران با بیان اینکه تاکنون لیست شورای‌شهر قطعی نشده و اسامی منتشر شده گمانه‌زنی است، گفت: رانت و لابی در بسته‌شدن لیست اصلاح‌طلبان برای شورای شهر جایی ندارد و سازوکار ما مشخص است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: