کد خبر: ۷۱۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۶
به نظر می‌رسد که دوران لژیونرهای فوتبال ایران در لیگ پر از پول قطر به پایان رسیده است.
اخراج ایرانی‌ها از لیگ قطربه گزارش خبرداغ به نقل از شهروند: به نظر می‌رسد که دوران لژیونرهای فوتبال ایران در لیگ پر از پول قطر به پایان رسیده است. مگر این‌که بازهم شاهد این مسأله باشیم که واسطه‌ها مقدمات حضور چند ستاره اسم و رسم‌دار ملی‌پوش ایران را با شروع نقل و انتقالات تابستانی در تیم‌های قطری فراهم کنند. با این حال، ایرانی‌های حال و حاضر لیگ ستارگان دوران خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. بررسی شرایط آنها این موضوع را ثابت خواهد کرد.

پایان مجتبی؟

اگر تا چند‌ سال پیش مسئولان یک تیم نمی‌توانستند از توانایی فنی و فکری بازیکنی مثل مجتبی جباری بگذرند، حالا با بالارفتن سن این بازیکن و بیشترشدن مصدومیت‌های سریالی،‌ مجتبی جباری به پایان راه خود درفوتبال قطر نزدیک شده است. زانوی ناتوان مجتبی حتی شاید فرصت ادامه بازی‌کردن به او ندهد. او امسال حدود ٩٠‌درصد بازی‌های تیمش را از دست داد تا مدیران باشگاه االاهلی تمایلی برای تمدید قراردادش نداشته باشند.

پژمان در یک قدمی بازگشت به استقلال

پژمان منتظری هم چند سالی می‌شود فوتبالش را درقطر دنبال می‌کند. او همین امسال هم به خاطر این‌که یک‌سال دیگر با الاهلی قرارداد داشت، در لیگ ستارگان قطر باقی ماند، اما با پایان مدت قراردادش او هم از لیگ قطر جدا خواهد شد و به ایران بازخواهد گشت و‌ سال آینده احتمالا پیراهن استقلال را بر تن می‌کند.

زهیوی و رویاهای بی‌سرانجام

رحیم زهیوی درتعطیلات نیم‌فصل از استقلال خوزستان تیم قهرمان ایران که با مشکلات شدید مالی رو‌به‌رو بود، جدا شد و به‌عنوان یک خرید پرسروصدا و نسبتا گران راهی الشحانیه قطر شد. زهیوی هم البته به خاطر داشتن یک مصدومیت کهنه و دوربودن ازشرایط خوب بدنی نتوانست آنطور که باید به این تیم کمک کند. حالا هم با سقوط این تیم به لیگ دسته دوم قرارداد مشروط او به پایان رسید و احتمالا به ایران بازخواهد گشت.

پولادی مجبور است بماند

مهرداد پولادی که به خاطر مشکلات سربازی تمایلی به بازگشت به ایران ندارد، تنها بازیکنی است که در یک‌سال دیگر در الشحانیه به خاطر رابطه خوبی که با مالکان این باشگاه دارد، باقی می‌ماند و احتمالا فوتبال حرفه‌ای‌اش درهمین تیم به پایان می‌رسد. چون تیم‌های دیگر قطر خواهان او نیستند.

شرایط مبهم پورعلی

مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از بهترین و موفق‌ترین لژیونرهای ایرانی لیگ قطر بوده که درترکیب السد درخشش خوبی داشته وحالا برای قهرمانی با رفقای سرشناس خود درفینال امشب قطرکاپ و همچنین رقابت‌های حذفی ملقب به امیرکاپ لحظه‌شماری می‌کند. قرارداد این بازیکن با السد درپایان این فصل به پایان می‌رسد و هنوز مشخص نیست او در لیگ ستارگان ماندنی خواهد شد یا نه.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: