کد خبر: ۷۱۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۴۶۸
دکتر ترکان در سفر به کیش از چند هتلِ در آستانه بهره برداری و مجموعه فرهنگی و موزه خلیج فارس بازدید کرد.
بازدید مشاور رییس جمهور از مراکز اقامتی و هتل های جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دبیر شورایعالی مناطق آزاد در سفر به کیش به همراه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از معاونان و مدیران سازمان از هتل های گامبرون، کیش، آرامکده عشق و ویدا بازدید کرد.

هتل آرامکده عشق که مجموعه ای سیاحتی اقامتی با معماری دوران صفویه است دارای بازارچه سنتی، حمام، دم نوش خانه، زورخانه و اتاق های اقامت گردشگران در شرق جزیره کیش در حال ساخت است و تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می رسد. 

هتل ویدا نیز با 114 اتاق رو به دریا در 11 طبقه در آستانه بهره برداری است.

گفتنی است هتل های کیش و گامبرون نیز دو مجموعه بزرگ اقامتی و آماده بهره برداری هستند.

 جزیره کیش مرکز فروش و حراج آثار هنری و تجسمی 

اکبر ترکان در ادامه بازدیدها از مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش دیدن کرد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد در این بازدید تاکید کرد: مراكز فرهنگي در كيش مي تواند به مركزي براي فروش و حراج آثار هنرمندان تبديل شود.

وی افزود: مجموع هنری و موزه خلیج فارس کیش از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و امیدوارم در دوران بهره برداری بتواند موتور حرکت کسب و کارهای خوب برای اهالی این منطقه ارزشمند باشد.

مشاور رییس جمهور ادامه داد: در گالری مد و لباس انتظار این است که کشور ما به موازات توسعه صنعت نساجی، پوشاک، صنعت کفش و چرم توجه خود را متمرکز به طراحی لباس، کیف و کفش کند.

مشاور رییس جمهور گفت: آنچه که امروز در کشورهای صنعتی مورد توجه است تمرکز به "برندسازی"، "استفاده از ایده های نو و تازه" و "طراحی مد" است و دیگر ریسندگی، بافندگی، رنگ و تولید پارچه و منسوجات اقبال چندانی ندارد.

ترکان تاکید کرد: هوشمندی در ارزش افزوده در طراحی و برند سازی امروزه در اروپا به یک اصل مهم تبدیل شده است و این موضوع در کشور ما نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

ترکان درادامه با حضور در سیرک آفتاب از برنامه های تفریحی جزیره کیش دیدن کرد.  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: