کد خبر: ۷۱۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
تعداد بازدید: ۲۰۱
با توجه به قانون دریافت دو کارت زرد برای محرومیت در لیگ قهرمانان آسیا، 5 بازیکن استقلال در دیدار برابر الاهلی در آستانه محرومیت قرار دارند.
احتمال محرومیت آسیایی برای 5 بازیکن استقلالبه گزارش خبرداغ ، با توجه به قانون دریافت دو کارت زرد برای محرومیت در لیگ قهرمانان آسیا، 5 بازیکن استقلال در دیدار برابر الاهلی در آستانه محرومیت قرار دارند.

 

فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی، علی قربانی، پادوانی و محسن کریمی 5 بازیکن استقلال هستند که در 4 مسابقه قبلی این تیم با کارت زرد داور رو به رو شدند و در صورت دریافت کارت زرد از تیم داوری ژاپنی دیدار برابر التعاون را از دست خواهند داد. البته استقلالی ها این شانس را دارند تا در صورت کسب پیروزی برابر الاهلی و قطعی شدن صعود به عنوان صدرنشین، با دریافت کارت زرد و غیبت برابر التعاون در بازی تشریفاتی بدون دردسر آماده بازی در مرحله حذفی شوند.

 

استقلال روز سه شنبه از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی برابر الاهلی قرار می گیرد.

جام نیوز


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: