کد خبر: ۷۱۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۲۹
فرشاد پیوس در مورد دیدار پرسپولیس با الهلال گفت: این مسابقه یکی از سخت‌ترین بازی‌های برانکو و پرسپولیس است.
پیوس: طارمی خونسرد به توپ ضربه بزندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی: فرشاد پیوس در مورد دیدار پرسپولیس با الهلال گفت: «این مسابقه یکی از سخت‌ترین بازی‌های برانکو و پرسپولیس است. سروش رفیعی و سیدجلال حسینی دو بازیکن اصلی پرسپولیس غایب هستند و پرسپولیس باید در این بازی 3 امتیاز را بگیرد، آن‌ هم در حالی که مدافع تخصصی ندارد، محمد انصاری که اکنون در دفاع وسط بازی می‌کند اگر در این فصل در دفاع چپ بازی می‌کرد، قطعاً ثابت تیم ملی در این پست می‌شد. با این حال اگر پرسپولیس در خط حمله و خط دفاع با تمرکز زیاد بازی کند، شکست دادن الهلال دور از دسترس نیست.»
 
مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد اینکه چرا مهدی طارمی فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست می‌دهد، گفت: «به نظرم طارمی استرس زیادی دارد و همین مساله تمرکزش را برای گلزنی کم می‌کند. مهدی طارمی نباید با زدن یک گل اشباع شود، او باید بعد از زدن یک گل به دنبال زدن‌ گل‌های دوم و سوم در مسابقه باشد. در موقعیت‌های گلزنی مهدی باید راحت و خونسرد به توپ ضربه بزند، ولی او استرس زیادی دارد. هافبک‌های پرسپولیس موقعیت‌های بسیار زیادی را برای گلزنی مهاجمان خلق می‌کنند، در برخی از مسابقات بیش از 10 فرصت گلزنی برای مهاجمان فراهم می‌شود و این طارمی و علیپور هستند که باید زحمات تیم را به ثمر برسانند. آنها برای گلزنی باید بیشتر تمرین کنند و تمرین‌های انفرادی بیشتری داشته باشند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: