کد خبر: ۷۱۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۲۶۹

عضو هیات نظارت بر صداوسیما: عدم پخش زنده مناظرات پیشنهاد رحمانی‌‎فضلی و دولت نبودایسنا نوشت:یک عضو هیات نظارت بر صدا و سیما گفت: عدم پخش زنده مناظره‌ها پیشنهاد وزیر کشور و دولت نبوده و او هم تنها یک عضو از کمیته تبلیغات است.

غلامرضا کاتب با بیان این مطلب اظهار کرد: بحث عدم پخش زنده مناظره ها روز گذشته در کمیته تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفته اما تصمیم نهایی فردا گرفته می شود.

وی افزود: در جلسه روز گذشته احسان قاضی زاده نماینده مردم فریمان و عضو ناظر مجلس در صدا و سیما نیز حضور داشته و در جلسه فردا هم یکی از دو نفر ناظر مجلس حضور خواهند داشت.

کاتب خاطر نشان کرد: نظر ما این است که مناظره ها به صورت زنده پخش شود و مردم هم با این موضوع موافق هستند که می توانند در پویایی،‌ جاذبه و شفاف شدن مسائل تاثیر بسزایی داشته باشد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: