کد خبر: ۷۱۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۵۲۸
عضو فراکسیون امید با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آینده اقداماتی در جهت سیاه‌نمایی و بی‌انصافی علیه دولت صورت بگیرد گفت: طبیعی است در آستانه برگزاری انتخابات کاندیداهای رقیب تخریب و تضعیف دولت را از صدا و سیما مطالبه کنند.

برخی کاندیداها از صدا و سیما تخریب و تضعیف روحانی را مطالبه می‌کنند /  در روزهای آینده، بی‌انصافی علیه روحانی تشدید خواهد شدعضو فراکسیون امید با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آینده اقداماتی در جهت سیاه‌نمایی و بی‌انصافی علیه دولت صورت بگیرد گفت: طبیعی است در آستانه برگزاری انتخابات کاندیداهای رقیب تخریب و تضعیف دولت را از صدا و سیما مطالبه کنند.

علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید در تحلیل فضای  انتخاباتی کنونی کشور اظهار کرد: با توجه به حملاتی که علیه دولت در طول ماه‌های گذشته شروع شده و در شرایط کنونی نیز تشدید شده است پیش‌بینی می‌شود که در روزها و هفته‌های آینده اقداماتی، هم علیه شخص رئیس جمهور هم دولت و هم دولتمردان در جهت سیاه‌نمایی، تخریب و بی‌انصافی صورت بگیرد.

وی افزود: در چنین شرایطی دولت باید با یک توان مضاعفی برنامه‌ای برای معرفی عملکرد خود و دستاوردهایی که در این مدت داشته است به صورت جبرانی تمهید و پیش‌بینی کند.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در انتقاد نسبت به نامه‌نگاری برخی کاندیداها برای فشار به صدا و سیما در جهت تغییر نحوه برنامه‌های انتخاباتی تصریح کرد: به طور قطع اگر صدا و سیما در برنامه‌هایش در طول انتخابات به معنای واقعی کلمه بی‌طرفی را رعایت کند هم آرامشی در بین کاندیداها و هم فضای انتخاباتی و سیاسی کشور برقرار می‌شود.

رحیمی در اشاره به انتقاد رئیسی نسبت به عملکرد صدا و سیما در جهت پخش تصاویر رئیس جمهور از رسانه ملی در آستانه برگزاری انتخابات خاطر نشان کرد: صدا و سیما در موقعیتی است که خودش باید از عملکردش دفاع کند و پاسخگو باشد چراکه قبل از شروع زمان‌بندی انتخابات در موارد متعدد به صورت خروج از بی‌طرفی، دولت را نقد و تخریب کرد و به بهانه گزارش‌دهی و و اطلاع‌رسانی عملکردش را در ذهن مردم خلاف واقع جلوه داد.

رحیمی یادآورشد: هم‌اکنون در آستانه برگزاری انتخابات طبیعی است که به نوعی برخی از کاندیداهای رقیب، از صدا و سیما تخریب و تضعیف دولت را مطالبه کنند.


منبع: انتخاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
0
0
روحانی بای
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: