کد خبر: ۷۱۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۱
امروز صورت گرفت؛
رییس جمهور روز پنجشنبه با حضور در نمایشگاه شرکت صنایع الکترونیک شیراز، از بخش‌های مختلف و جدیدترین دستاوردهای بخش دفاعی و فرودگاهی کشور که با همت متخصصان داخلی ساخته شده و آماده بهره‌برداری است، بازدید کرد.
بازدید روحانی از نمایشگاه شرکت صنایع الکترونیک شیراز/ رونمایی از ۱۲ محصول تولیدیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این بازدید با توضیحات مسئولان در جریان روند ساخت و آماده‌سازی این پروژه‌های مهم دفاعی کشور قرار گرفت و از تلاش‌های متخصصان شرکت صنایع الکترونیک شیراز قدردانی و تشکر کرد.

در این بازدید از ۱۲ پروژه و محصول مهم دفاعی کشور در حوزه‌های راداری پدافندی و فرودگاهی با حضور رییس جمهور رونمایی شد.

این محصولات در زمینه‌های راداری با قابلیت کشف و شناسایی اهداف با بردهای مختلف، سامانه‌های هدایت و ناوبری فرودگاهی و هوایی نظامی و غیرنظامی، هدایت و ناوبری سطحی و شناوری و هوشمندسازی سلاح توسط نیروهای بومی و با اعتبار بیش از ۷۸۰ میلیارد ریالی طراحی و تولید شده است.

این دستاوردها از سطح بالای فن‌آوری روز جهان برخوردار بوده و با بهره‌گیری از توان تخصصی صنایع دفاعی کشور در صنایع الکترونیک شیراز و همچنین استفاده از توان دانشگاه‌ها و شرکت‌های فن‌آوری داخلی به‌ دست آمده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: