کد خبر: ۷۱۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۵
آمار رسمی از آخرین تحولات بازار مسکن نشان می‌دهد: واحدهای مسکونی در دامنه قیمتی 3 میلیون تا 3 میلیون و 500 هزار به ازای هر مترمربع بنا با سهم 7/ 11 درصد بیشترین سهم از تعداد معاملات شهر تهران در اسفندماه سال گذشته را به خود اختصاص داده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد: آمار رسمی از آخرین تحولات بازار مسکن نشان می‌دهد: واحدهای مسکونی در دامنه قیمتی 3 میلیون تا 3 میلیون و 500 هزار به ازای هر مترمربع بنا با سهم 7/ 11 درصد بیشترین سهم از تعداد معاملات شهر تهران در اسفندماه سال گذشته را به خود اختصاص داده است.

همچنین دامنه‌های قیمتی 2 میلیون و 500 هزار تومان تا 3 میلیون و 500 هزار تومان و 3 میلیون و 500 هزار تومان تا 4 میلیون تومان به ترتیب با سهم 2/ 11 و 9/ 9 درصدی در رتبه‌های بعدی معاملات قرار دارند. بررسی‌های بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در پایتخت حاکی از آن است که در آخرین ماه سال گذشته توزیع حجم معاملات به گونه‌ای بوده است که در حدود 4/ 58 درصد واحدهای مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی شهر تهران یعنی 4 میلیون و 570 هزار تومان معامله شده‌اند.
 
 
ارزان‌ترین نرخ پیشنهادی آپارتمان‌ در تهران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: