دکتر فرحی مدیرعامل پستبانکایران اظهارداشت: بروز مشکلات جزئی در زمان یکپارچهسازی و ارتقاء سامانههای بانکی در شبکه بانکی امری طبیعی است و تا چند روز آینده بطورکامل مشکلات سامانه جدید این بانک مرتفع میشود.
به
گزارش خبرداغ به نقل از روابطعمومی پستبانکایران: فرحی ضمن تقدیر و تشکر از تحمل و
بردباری مشتریان این بانک به جهت بروز برخی مشکلات در سامانه جدید و
سعهصدر آنان اظهارداشت: مهاجرت از سامانهای به سامانه دیگر در شبکه بانکی
کشور امری طبیعی است و همواره با مشکلات موقتی روبرو میشود. وی افزود:
این بانک به جهت یکپارچهسازی چندین سامانه و گستردگی شعب و باجههای خود
در بیش از 12هزار نقطه کشور به عنوان بزرگترین شبکه بانکی کشور عملاً با
این مشکل مواجه شده و به زودی تمام نواقص آن مرتفع میشود. فرحی تصریح
کرد: قطعاً با اتمام عملیات کامل مهاجرت سامانه جدید طی روزهای آینده، شاهد
خدمات متنوع همراه با سرعت، امنیت و دقت بیشتری خواهیم بود و مشتریان
ارجمند به ویژه مشتریان روستائی و دریافتکنندگان یارانه نقدی بهخوبی
کیفیت بهرهبرداری از این خدمات را لمس خواهند کرد. مدیرعامل
پستبانکایران عنوان داشت: با پیادهسازی کامل این سامانه، خدمات متنوعتر
و مطلوبتری در تمامی درگاههای بانک اعم از؛ اینترنتبانک، تلفنبانک،
موبایلبانک، دستگاههای خودپرداز و همچنین سایرخدمات بانکی به مشتریان
ارائه خواهد شد. وی درپایان تأکید کرد: بسیاری از خدمات برروی سامانه
جدید این بانک استقراریافته و بهزودی دراختیار مشتریان قرار میگیرد و
انتظار داریم مشتریان ارجمند با صبر و شکیبائی خود، از این خدمات به نحو
مطلوبی بهرهمند شوند. گفتنی است: از هفدهم فروردینماه سال جاری
اطلاعات بانکی پستبانکایران به سامانه جدید منتقل شده و به همین علت در
انجام عملیات اختلالهای جزئی ایجاد میشود.
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنیدخبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان استخبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است.نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.