کد خبر: ۷۱۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۱۲
نیمار از علاقه اش به بازی در تیم فوتبال فلامینگو پس از پایان قراردادش با بارسلونا گفت.
تیم محبوب و مقصد احتمالی بمب بزرگ نقل و انتقالات بعد از پایان قراردادشبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،نیمار مقصد احتمالی خودش را پس از پایان قراردادش با بارسلونا مشخص کرد و گفت که قصد دارد پس از پایان قراردادش به لیگ برزیل بازگردد. 

 

وی در سال 2013 و پس از چند سال درخشان در سانتوس به بارسلونا پیوست و حالا هم چهارمین فصل حضورش در جمع آبی اناری ها را پشت سر می گذراند و در این مدت به یک مهره بی جانشین در ترکیب بارسا بدل شده است.

 

نیمار محصول آکادمی فوتبال سانتوس استاما به دلیل مشکلاتی که با این باشگاه پیدا کرده است قصد ندارد تا پس از پایان قراردادش دوباره به این تیمن بازگردد.

 

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل آرزوی خود را این گونه بیان می کند: آرزوی من این است که به فوتبال برزیل برگردم و آنجا فوتبال را کنار بگذارم. دوست دارم روزی پیراهن فلامینگو را به تن کرده و در ماراکانا برای این تیم بازی کنم. بازی برای فلامینگو و کسب قهرمانی در کوپا لیبرتادورس، رویای من است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: