کد خبر: ۷۱۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۹۵
با تصویب نهایی طرح یک فوریتی؛
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب یک فوریت طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زمینه ارتقای سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به وزارتخانه را به وجود آوردند که در صورت تصویب نهایی این طرح،‌ سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تبدیل به وزارتخانه می‌شود.
سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، وزارتخانه می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با یک فوریت طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به‌منظور ارتقای این حوزه و با ۱۳۷ رأی از ۲۲۹ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

براساس این طرح یک‌فوریتی که امضای ۱۱۴ نماینده را پای خود داشت، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تشکیل خواهد شد و نمایندگان با ایجاد زمینه ارتقای سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به وزارتخانه موافقت کردند که درصورت تصویب نهایی آن در مجلس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با کلیه اختیارات و وظایف به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبدیل می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: