کد خبر: ۷۱۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۱۶۸
رحمانی فضلی:
وزیر کشور تاکید کرد: همکاری‌های تجاری ایران و پاکستان می‌تواند به تحکیم روابط و امنیت دو کشور منجر شود.
همکاری‌های تجاری ایران و پاکستان به تحکیم امنیت دو کشور منجر می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان گفت: به آقای وزیر و همچنین همراهان ایشان به جمهوری اسلامی ایران خیر مقدم عرض می‌کنم. امیدواریم که بتوانیم به اهداف مشترک کمیسیون همکاری ایران و پاکستان برسیم.

او با بیان اینکه ایران و پاکستان با وجود مشترکات مرزی و فرهنگی و دینی، اقتصادی و تجاری می‌توانند شریک خوبی برای یکدیگر باشند، اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است که در زمینه‌های اقتصادی، تجاری و گردشگری اعتبارات را به سقف پنج میلیون دلار افزایش دهیم.

وزیر کشور ادامه داد: قطعا همکاری‌های تجاری می‌تواند به تحکیم روابط و امنیت دو کشور منجر شود.

رحمانی فضلی با اشاره به زمینه‌های همکاری‌های مشترک دو کشور تصریح کرد: توسعه پایدار شرق کشور به‌خصوص جنوب و جنوب شرقی ایران مخصوصا استان سیستان و بلوچستان اولویت ایران است. فعالیت‌های زیادی در حوزه انرژی، بندر، راه‌آهن و فولاد به سرعت در شرق کشور در حال افزایش است.

او با بیان اینکه با پنج منطقه و بازارچه مرزی که مشترکی که وجود دارد ظرفیت‌های خودمان را می‌توانیم افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: ما اختیارات کامل را از دولت برای به کار گرفتن همه ظرفیت‌های همکاری داریم. امیدوارم برنامه‌های اجرایی را عملی کرده و نشست امروز موجب تحکیم روابط دو کشور شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: