کد خبر: ۷۱۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۶۶
بی توجهی به اتفاقات دو هفته اخیر ورزشگاه‌های تبریز در روز پنجشنبه ٣١ فروردین، ‌می‌تواند زمینه ساز یک حاشیه، جنجال، بحران و فاجعه بزرگ باشد.
نگرانی برای دیدار تراکتور - استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از شهروند: بی توجهی به اتفاقات دو هفته اخیر ورزشگاه‌های تبریز در روز پنجشنبه ٣١ فروردین، ‌می‌تواند زمینه ساز یک حاشیه، جنجال، بحران و فاجعه بزرگ باشد. در روزی که تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز باید به مصاف هم بروند. تیم‌هایی که جنگی نزدیک برای کسب عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر دارند.

فحاشی‌ها در بنیان دیزل

دو هفته قبل وقتی استقلال در ورزشگاه بنیان‌دیزل میهمان گسترش فولاد تبریز بود،‌ برخی از هواداران تیم تراکتورسازی برای حمایت از گسترش فولاد به ورزشگاه خانگی این تیم رفتند تا از تیم شهر خودشان دفاع کنند. درواقع هدف آنها گذاشتن تأثیر منفی روانی روی تیم حریف به‌عنوان جدی‌ترین رقیب‌ تراکتورسازی برای کسب مقام نایب‌قهرمانی بود. آنها در جریان این مسابقه بارها به سید مهدی رحمتی، علیرضا منصوریان و بازیکنان و هوادران استقلال توهین کردند.

جنجال‌های باورنکردنی

برای بازی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز اما جنجال‌ها و اتفاقات عجیب به اوج خودش رسید. برخی از تماشاگران تراکتورسازی با حضور در ورزشگاه از ابتدای بازی به پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ،‌ سیدجلال حسینی و مهدی طارمی شدید‌ترین الفاظ را نسبت دادند. برخی‌ با پرتاب سنگ محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس و چند هوادار این تیم را مصدوم کردند. تصویربردار صداو سیما هم البته مورد اصابت سنگ قرار گرفت. در دقیقه ٢٤ هم زمانی که پرسپولیسی‌های حاضر در ورزشگاه یاد‌هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس را زنده نگه داشتند،‌ بدترین اتفاق ممکن رخ داد و تعدادی از تماشاگران اقدام به فحاشی علیه‌هادی نوروزی کردند. در دقیقه ٥٦ حتی حامد پاکدل بازیکن ماشین‌سازی هم به خاطر برخورد سنگ مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

پنجشنبه خطرناک

اتفاقات دو هفته گذشته نشان می‌دهد که بی توجهی مسئولان به حوادث مورد اشاره،‌ می‌تواند زمینه ساز یک فاجعه بزرگ و غم‌انگیز در روز پنجشنبه در حاشیه بازی استقلال و تراکتورسازی باشد. شاید بهتر باشد مسئولان از حالا به فکر جلوگیری از حواشی احتمالی باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: