کد خبر: ۷۱۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۱
ستاره سابق بایرن مونیخ و تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان از دلیل ناکامی تیم آنچلوتی در دیدار برابر رئال مادرید سخن به میان آورد.
دلیل ناکامی بایرن برابر رئال از زبان ماتئوسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: ‌به نقل از TZD، بایرن مونیخ در رقابت‌های بوندسلیگا وضعیت بسیار خوبی دارد و با 8 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول رده‌بندی جای دارد اما  این تیم در لیگ قهرمانان اروپا وضعیت مناسبی ندارد و این احتمال زیاد است که از دور رقابت‌ها حذف شود.

بایرن در دیدار رفت برابر رئال مادرید که در آلیانس آره نا برگزار شد با نتیجه‌ 2 بر یک تن به شکست داده تا کار آنها برای دیدار برگشت سخت شود.

لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ از دلیل اصلی ناکامی این تیم برابر رئال سخن به میان آورد و گفت‌: به نظر من دلیل اصلی ناکامی بایرن در لیگ قهرمانان اروپا به رقابت‌های بوندسلیگا بر می‌گردد. بایرن در بوندسلیگا تحت فشار قرار نمی‌گیرد. آنها در هر دیداری تنها با صرف 70-80 درصد از توانایی خود می‌توانند به پیروزی برسند و نیازی ندارد که به آب و آتش زنند.

او ادامه‌ داد: اما رقابت در دیگر لیگ ها متفاوت است تا جایی که تیم های بزرگ برای پیروز شدن فشار زیادی را تحمل می‌کنند و ممکن است در هر دیدار تن به شکست و یا تساوی دهند. در بوندسلیگا فاصله بایرن با دیگر تیم ها زیاد است تا جایی که این تیم به دنبال کسب پنجمین قهرمانی پیاپی خود در بوندسلیگاست بدون این که تیمی بدون برای آنها مشکل ایجاد کند. در دوران پپ گواردیولا بیش از هر زمان دیگری تفاوت بایرن با دیگر تیم ها مشخص شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: